Кейт Хъдсън успя да изненада куп от своите звездни колежки, като изпрати до вратата на дома им хора, облечени с костюми на муле, разнасящи прочутия коктейл „руско муле“. 48-годишната актриса пусна своя бранд водка King St. Vodka през 2019 и изглежда е измислила креативен начин да донесе популярност на марката.
За целта Кейт прати „мулета“ с коктейли на Кортни Кокс, Нина Добрев, Моли Симс, Синди Крауфорд и Рийз Уидърспун. Звездите се снимаха с костюмите на животни и докато повечето позираха почти професионално, Нина Добрев не пропусна да покаже комедийния си талант и да влезе в диалог с така облечените доставчици.
Напоследък Кейт все по-малко се появява на екран, като се фокусира повече върху семейството си и другите си бизнеси. Желанието ѝ да влезе в алкохолния бранш преди няколко години бе повлияно от стремежа ѝ да покаже, че и жените имат място в него. По думите ѝ основните консуматори на водка са не мъжете, а именно дамите.














Краставиците и картофите поскъпват, пилешкото месо поевтинява
Определиха химичния състав на кометата Понс – Брукс
Учените съставиха най-големия в историята каталог на галактическите купове
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Цветомир Найденов влезе в сензационна роля
Лудогорец е болен, разградчани остават в отделението
Двама родни национали не помогнаха на отбора си в чужбина
Ямал избухна с емоционално признание преди Ел Класико
Седмична нумерологична прогноза за 27 октомври – 2 ноември
Мъдър бюджет: 6 съвета как да спестим за празниците отрано
5 храни, които задължително да премахнете при раздразнен стомах
Нумерологична прогноза за 26 октомври
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар