Лятото е сезон, в който показваме по-голяма част от тялото. и носим по-прилепнали по него дрехи. Ако имате бирено коремче, от което искате да се отървете, не се отчайвайте. Дори и да не можете да го намалите в оставащото време до почивката, помислете в перспектива. Важното е да се движите и храните по-здравословно, а отслабването ще стане постепенно.

Tialoto.bg подбра няколко стъпки, които да следвате, ако искате да кажете чао на биреното коремче:

1. Преразгледайте хранителните си навици

Ако се движите, но продължавате да се тъпчете с вредни храни, няма да може да премахнете мазнините в областта на корема. Започнете да изключвате постепенно различни храни от менюто. Първо намалете захарта, после я заменете с мед, който е по-полезен. Заменете газираните напитки и сладките сокове с домашно приготвени студени чайове. Вместо да похапвате пакетирани кексчета или снаксове пред телевизора, си нарежете пресни плодове, богати на витамини и фибри. Другото, което може да ви посъветваме е да не се нахвърляте на хладилника вечер, защото тогава най-много се прекалява с количеството на храната.

За отслабване и по-добро храносмилане – яжте малини

2. Направете план от какво да се отървете

Премерете се на кантара и си запишете колко тежите. Ако коремчето е най-големият ви проблем и имате 1-2 излишни килца, направете план как може да се отървете от тях. Започнете с малки стъпки, например тичайте по малко всеки ден или ходете пеша, като постепенно увеличавате натоварването и времетраенето. Разбира се, джогингът изгаря 2,5 пъти повече калории от ходенето.

Вие избирате тренировката и темпото. По-конкретно за биреното коремче се нуждаете от насоки на инструктор или приложение, което да ползвате, за да постигнете желания ефект. Плувайте, ако можете, защото само един час във водата ще ви помогне да се разделите с близо 500 калории. Водната аеробика и плуването бързо извайват талията.

Как да отслабвате със спорт според зодията

3. Стягане на корема

Както вече стана ясно, трябва да тренирате за корем, ако там е проблемната ви зона. Знайте, че с кардио упражненията ще загубите тегло, но няма да стегнете корема. Затова ви е необходим комплексен подход. Инструкторът във фитнеса може да ви изготви специална програма или да следвате видео уроците, които се предлагат в интернет. Планкът също ще ви помогне за стягането.

4. Упражнения за мускули

Трябва да редувате упражнения за различни мускулни групи, за да укрепите мускулите на корема. С тях постепенно ще постигнете така мечтаните плочки в тази част на тялото.

Най-ефикасното упражнение, което може да правите и в домашни условия е да легнете по гръб. Сложете ръце на пода, непосредствено до тялото и полека вдигнете и двата крака нагоре във въздуха. Повторете това 10-15 минути, след това го направете и с двата крака поотделно.

Каквото и да правите, не забравяйте, че ви трябва търпение и постоянство, за да имате резултат. Не се отказвайте, не мислете, че той ще дойде още на първия месец.

Снимки: IStockphoto