IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

5 числа, които имат значение при отслабването

7 август 2019 14 40

Следете ги, за да сте в добра форма

Снимка: Istockphoto

Снимка: Istockphoto

Мислите, че отслабването се фокусира върху броене на калории? Не сте напълно прави. Да, числата имат значение, но не само калориите са това, което трябва да следите, за да сте в добра форма.

Следните неща също имат значение:

Времето, което прекарвате пред екрана/дисплея

Гледането на различни неща онлайн или на телевизора е обвързано със седене. Обездвижването не е добра идея, тъй като не води до висок разход на калории и само може да ви накара да консумирате допълнително някакви храни, улисани в това, което гледате на екрана. По-добре намалете времето, в което ровите онлайн на дивана или гледате телевизия и се опитайте да го замените с повече физическа активност.

Колко часа стоите прави

Ако работата ви е обвързана с много седене, то тогава отслабването ще ви се стори още по-трудна мисия. Седенето за дълго време намалява метаболизма и може да доведе до различни болести в дълготраен план. Изследвания са показали, че стоенето прав гори калории и ускорява намаляването на теглото. Опитайте се да стоите прави поне 2 часа на ден.

Колко вода пиете на ден

Приемът на вода е ключов по време на процеса на отслабване. Не само, че тя ви държи хидратирани, но и създава илюзорно усещане за ситост, което ви помага да ядете по-малко. Превърнете в свой навик пиенето на вода – опитайте да поемате около 2 л на ден. Може да разнообразите вкуса като добавите малко лимон или пиете кокосова вода.

Колко часа спите на денонощие

За да почива тялото ви и да може да функционира на пълни обороти, то се нуждае от 7-8 часа сън на денонощие. Ако не сте се наспали, сте по-склонни да се поддадете на изкушения и когато умората ви налегне, да вкарате енергия в тялото под формата на джънк фуд и бързи захари, които никак не са полезни и ще се отразят на теглото ви.

Колко чаши алкохол пиете

Чудили ли сте се защо след като спазвате строг режим и дори спортувате не получавате желания резултат. Сега се замислете колко чаши алкохол консумирате? Често хората, които искат да отслабнат, се фокусират върху храната, но не и върху течностите. Алкохолът е много калоричен и в дълготраен план при прекомерна употреба води до влошаване на здравето и болести.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари