IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кендъл Дженър се снима сама у дома за нова рекламна кампания

2 юли 2020 14 50

Марката е Burberry

Снимка: БГНЕС

След началото на пандемията от коронавирус и множеството отменени събития, всеки трябваше да намери иновативен начин, за да запази бизнеса си. Модните гиганти бяха едни от най-засегнатите от здравната криза, тъй като Седмицата на модата беше прекратена, а рекламните кампании стават все по-трудни за заснемане заради наложените мерки за социална дистанция.

Затова марките се опитват да излязат на повърхността, използвайки въображението си и помощта на своите модели. Някои от фотографите направиха фотосесиите през интернет, а други се довериха на възможностите на известните личности, за да се снимат сами. Модната марка Burberry направи точно това, за да пусне на пазара новата си колекция за лято 2020. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

Моделът е Кендъл Дженър, а това е втората ѝ колаборация с гиганта. Риалити звездата се снима сама вкъщи докато спазва наложените карантинни мерки, които се затягат в САЩ. Страната отхлаби някои от ограниченията, но случаите на коронавирус рязко се повишиха, което наложи връщане на част от мерките. 

На снимките Дженър носи боди, покрито с преплитащите се букви Т и Б, което е почит към Томас Бърбъри - основателят на компанията. Този мотив може да бъде открит и върху други модели от колекцията в различни цветове, включително суитшърт с качулка, кожена торба и шапка. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Фотосите на Кендъл са само половината от тази кампания. Към тях има и видео, в което компютърната версия на риалити звездата, която не се различава по нищо от реалната, носи дрехи и аксесоари от лятната колекция на Burberry. Тя позира с някои от задължителните неща за лятото като сърф и скейтборд. 

Дигиталната Дженър стои на фона на празен басейн с изкуствени блокове, поставени тук-там. Креативният директор Рикардо Тиси си партнира с фотографа Ник Найт и артдиректора Питър Савил, за да създадат визуалните ефекти. Новата линия ще включва чанти, изработени от лакова кожа с надпис „TB“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on

Това обаче не е краят на живото предаване от страна на Burberry. Въпреки че използват дигитална Кендъл Дженър, марката ще направи шоу през пролетта на 2021 година, което ще се състои на открито, но без зрители. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари