IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Бионсе като Одри Хепбърн в новата реклама на Tiffany

28 август 2021 18 00

Изпълнителката носи колието на актрисата от филма "Закуска в Тифани"

Снимка: Getty Images

Кралицата на музиката се превърна в кралицата на Стария Холивуд за последната рекламна кампания на гиганта Tiffany & Co, влизайки в образа на Одри Хепбърн, носейки едни от най-известните бижута на марката. Освен че показва стил и красота, Бионсе доказа, че притежава един от най-стабилните бракове в развлекателния бизнес.

Едва няколко връзки в Холивуд са издържали теста на времето така, както го е направила тази между Джей Зи и Бионсе. Изпълнителката среща бъдещия си съпруг, когато е едва на 18 години по времето, в което е част от групата Destiny's Child. Двойката все още е заедно, почти 20 години и три деца по-късно. В новата реклама на Tiffany & Co., която ще бъде пусната по целия свят на 2 септември, изпълнителите поставят любовната си история на преден план. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

"Любовта е диамантът, който бижутата и изкуството украсяват", казват те в официално съобщение. Рекламната кампания носи името "За любовта" и показва Бионсе, която носи извесвестното колие Yellow Diamond, което я прави едва четвъртия човек в света, който се сдобива с безценното бижу. То също така участва във филма "Закуска в Тифани" и краси врата на Одри Хепбърн. Цената на колието възлиза на 30 млн. долара. Междувременно Джей Зи носи легендарната брошка на Жан Шлумберг, реконструирана като чифт единствени по рода си копчета за ръкавели. 

Бионсе наистина се е вдъхновила от Одри Хепбърн, като комбинира колието с черна рокля с висока яка и дълги прозрачни ръкавици. Тоалетът на изпълнителката леко променя класиката, носена от актрисата, като гърбът е много ниско изрязан и е пълен с прозрачни панели отстрани. Косата й е вързана на висок как, като няколко кичура падаха отстрани на лицето и го рамкираха. 

Други значими бижута, които се появяват в кампанията, заснета от Мейсън Пол, включват 22-каратов пръстен с жълт диамант, 15.02-каратов емералдов пръстен от Ботсвана и 18-каратова гривна в жълто и розово злато. "Бионсе и Джей Зи са определението за модерна любовна история. Като марка, която винаги е подкрепяла любовта, силата и себеизразяването, не можехме да се сетим за по-иконична двойка, която толкова добре да покаже ценностите на Tiffany", казва Александър Арнолт пред People. Той допълва, че марката е горда, че семейство Картър са част от тях. 

Краткият филм към рекламата ще излезе на 15 септември и ще включва изпълнение на песента "Moon River" от "Закуска в Тифани". С трудната задача се заема Бионсе, която е заснета от Джей Зи. Двойката е избрала Orum House в Лос Анджелис като място за снимките. "За любовта" включва и картина от частната колекция на Жан-Мишел Баскиа, наречена Equals Pi. Съставено от математически уравнения и символи, парчето прави първата си публична поява именно в кампанията. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Снимките, пуснати от списание People, показват Бионсе в черната рокля и с колието Yellow Diamond. Камъкът тежи точно 128.54 карата и се смята за безценен. Открит е в Южна Африка преди 140 години от основателя на Tiffany & Co. Чарлз Тифани. Той го открива през 1877 година и го придобива година по-късно. 

В чест на 175-тата годишнина на марката през 2012 година, единственият по рода си скъпоценен камък беше възстановен в привличаща окото огърлица, която се озова на врата на Лейди Гага. Тя включваше над 100 карата бели диаманти. Гага е първата знаменитост, която носи колието след Одри Хепбърн пез 1961 година. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Като часто от партньорството си с марката, Бионсе и Джей Зи обещават 2 млн. долара дарение за програми за стипендии и стаж за колежи и университети за чернокожи ученици. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари