IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В чест на Джей Зи: Бионсе се превъплъти в кукла Барби

31 август 2021 08 30

Звездното семейство отпразнува 18 години от създаването на клуба 40/40

Снимка: БГНЕС

Джей Зи може напълно да разчита на семейството и звездните си приятели за отпразнуването на успехите му.

В събота 51-годишният рапър беше в Ню Йорк заедно с няколко познати лица, за да отбележи 18 години от създаването на клуба си 40/40. Сред гостите бяха Megan Thee Stallion, Swizz Beatz, Мийк Мил, Реми Ма, Lil Uzi Vert, Ван Джоунс, Пуша Ти, Виктор Круз, Майкъл Робин и Maino, както и съпругата на Джей Зи - Бионсе

Изпълнителката привлече вниманието с уникален тоалет, който показа пред феновете си малко преди събитието. Тя сподели няколко снимки в Instagram, на които носи черна мини рокля, розови платформи, розово палто и розова чанта. Всичко това беше на Versace, като беше допълнено от бляскава бутилка за вода с логото на модна къща Medusa. За да завърши визията си в стил "кукла Барби", Бионсе носеше косата си вързана на опашка, черни слънчеви очила и лек грим. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Съвсем скоро Бионсе ще навърши 40 години и по този повод разкри какви уроци е научила за живота. Докато 20-те й години са били изцяло съсредоточени върху славата, то следващите две десетилетия са били изцяло насочени към създаването на наследство. "Посветих толкова много години на себе си и усъвършенстването си, че достигнах точка, в която не трябва да се състезавам със себе си. Нямам интерес да гледам назад. Миналото си е минало", категорична е тя. 

Наскоро пък Бионсе и Джей Зи се появиха в новата рекламна кампания на Tiffany, която носи името "За любовта". В нея изпълнителката носи известното колие Yellow Diamond, копирайки стила на Одри Хепбърн от "Закуска в Тифани". Кампанията превърна Бионсе в първата чернокожа дама, която носи скъпия аксесоар, а до нея Джей Зи носеше легендарната брошка "Птица на скала" от Жан Шлумбергер, която беше реконструирана като чифт единствени по рода си копчета за ръкавели. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

"Мисля, че кампанията беше чудесна. Мисля, че те представляват желанията и мечтите на толкова много хора. Мисля, че се получи добре и вдъхнови толкова много хора да искат този продукт и всеки говори за него", казва Майкъл Рубин пред People. Ван Джоунс се съгласи с него, добавяйки че рекламата е едно от много впечатляващи неща, които звездната двойка е правила в живота си. 

"Семейство Картър продължават да пишат история и скоро няма да спрат. Tiffany е поредната стъпка по пътя и те ще направят още много такива неща, които ще отворят вратите за хората след тях", категоричен е Джоунс. 

Клубът 40/40 отваря врати през 2003 година в Ню Йорк. Постепенно той се превръща във верига спортни заведения в Атланта, Лас Вегас и Бруклин. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари