Неписано правило е, че след Хелоуин целият свят започва да се подготвя за коледните празници. Макар да има повече от месец до Коледа и Нова година, магазините вече заредиха играчки за елхата и декорации с Дядо Коледа, а повечето хора започнаха да мислят точно какъв подарък да вземат на близки и приятели.
С приготовленията за Коледа идва и моментът, в който трябва да помислим за дрехите, които ще носим по време на най-прекрасното време от годината. Пандемията все още върлува из света, но това няма да ни попречи да се забавляваме у дома или, ако сме ваксинирани, в някой ресторант или хотел. Именно затова е важно да изберем най-хубавия си тоалет, който със сигурност ще привлече вниманието и ще ни превърне в победители в модния конкурс на Коледа.
Ако все още не знаете какво да облечете, погледнете към Блейк Лайвли. Преди няколко дни тя се появи на събитие в Емпайър Стейт Билдинг в Ню Йорк, където показа забележителен стил. Носейки червена сатенена рокля от Georges Chakra, която беше оформена като истински подарък, Лайвли със сигурност се е превърнала в това, което много мъже биха искали да видят под елхата. Минироклята включваше паднали рамена и бродирани бижута, както и огромна панделка, завързана около гърдите и рамената на актрисата. Всичко това беше допълнено от рубинени обеци и червени сатенени токчета от Manolo Blahnik.
Снимка: Getty Images
По едно време Лайвли усети студения въздух в Ню Йорк и реши да облече тренчкот, който също не беше случайно избран. Отново в червен цвят, дрехата стигаше до малко под колената от марката Max Mara, комбинирана с розова чанта на Chanel.
В социалните мрежи Блейк използва чувството си за хумор, за да се извини на марките, които носи. Тя публикува снимка, на която отбеляза Chanel, Max Mara и Manolo Blahnik, отправяйки им персонални съобщения. Първо актрисата се извини на Max Mara, че е вързала тренчкота като „пето поколение Златни момичета“. Все пак тя допълни, че дрехата изглежда невероятно.
Снимка: Getty Images
След това Лайвли премина към Chanel и розовия цвят, като им се извини, че ги е „използвала за изневяра“ на червения си тоалет. Малката чантичка беше с тънка златна презрамка, която Блейк беше сложила на едното си рамо.
Най-накрая, актрисата обърна внимание и на Manolo Blahnik, като тук извинението беше най-голямо. Оказва се, че токчетата първоначално са били с бели бижута, но Лайвли е решила да ги направи червени, използвайки лака си за нокти. Платното за творенията на Блейк по принцип струва 995 долара, а синята версия на токчетата се появява във финала на филма „Сексът и градът“ от 2008 година.
Снимка: Getty Images
Събитието в Емпайър Стейт Билдинг беше едновременно празненство за премахването на ограниченията за пътуване между САЩ и Великобритания, и за промотиране на новата безалкохолна напитка на Блейк. Продуктите, които носят името Betty Buzz се приеха доста добре от потребителите, което изненадало актрисата.
„Много съм горда с марката и е много готино и удовлетворяващо да видя реакцията на хората към нея. Страхотно е да чуя как всички хора, които не пият алкохол, ми благодарят“, казва Лайвли.
Betty Buzz включва пет вкуса – тоник, газиран грейпфрут, сода с лимон, газиран лайм и джинджър бира. Всички те могат да се допълнят към ликьор или да бъдат изпити самостоятелно.
Коментари