IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият бизнес на Блейк Лайвли с почит към баща й

27 септември 2021 10 50

Актрисата пусна нови неалкохолни напитки

Снимка: Getty Images

Новото бизнес начинание на Блейк Лайвли има специална връзка с цялото й семейство.

На 23 сепмтември актрисата пусна на пазара своя марка неалхоколни напитки, която носи името Betty Buzz. Когато става въпрос за името, Лайвли обясни, че е искала да намери начин да почете баща си Ърни Лайвли, който почина през юни на 74 години. 

"Името на баща ми е Ърнест Браун, но е познат като Ърни Лайвли. Отказва се от фамилията си, когато се жени за мама и всеки един успех, който той или аз сме имали, е писан на име, което не е негово. Затова, когато започнах да работя здраво по изграждането на тази компания, исках поне този успех да се запише на името на татко. Бети е името на майка му и на сестра му. Също така, Ърни не звучи добре като име за напитка", казва Лайвли в съобщение. 

Феновете обаче веднага свързаха името на марката с друг член от семейство Лайвли. Най-малката дъщеря на Блейк и съпругът й Райън Рейнолдс, родена през 2019 година, също се казва Бети. Двамата актьори имат още две момичета - 6-годишната Джеймс и 4-годишната Инез. 

Що се отнася до това, че прави неалкохолни напитки, Лайвли споделя, че иска да покаже на феновете си, че не само алкохолът прави ситуацията по-забавна. Тя предлага на пазара пет различни вкуса - тоник, грейпфрут, лимон, сода, лайм и джинджифил. И докато феновете могат да миксират нещата с алкохолен ликьор, Блейк казва, че напитките може да се пият и самостоятелно. 

"Аз не пия алкохол. Знам, че звучи странно да го чуете от устата на съпруга на известен любител на джина", казва актрисата, намеквайки за марката джин на съпруга си. Райън притежава Aviation American Gin и доста добре се пласира на пазара. Блейк допълва, че през последните години е направила много коктейли, но не е изпила нито един. Тогава е разбрала, че всъщност газираните неалхолни напитки са героят в микса и е искала да им отдаде подобаваща почит. "Разработвахме Betty Buzz в продължение на три години и сега най-накрая можем да я предложим на хората". 

Блейк заяви в социалните мрежи, че няма да твърди, че проектът й е отнел много години за разработка. Всъщност тя признава, че е шокирана как за три години е успяла да създаде напитка, но отдава резултата на любовта си към газираните напитки и дългото проучване на пазара. Тя е пробвала 17 различни версии на сода, записвала е всичко, което успява да усети и е мислила как да подобри баланса между вкус и консистенция.

Актрисата споделя, че процесът е бил доста забавен. "Благодаря на всички, които работеха по Betty Buzz, за да я превърнете в най-доброто нещо, което някога съм създавала", допълва тя. 

Блейк веднага получи поздравления за новия си бизнес, като една от първите звезди, които заявиха, че се гордеят с приятелката си, беше Джиджи Хадид. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари