Вече всички знаем на какво е способна Зендая на и извън екрана. Участието ѝ в сериала „Еуфория“ й донесе първата награда „Еми“, а филмите като „Дюн“ и „Спайдър-мен“ продължават да жънат успехи, като актрисата има не малка заслуга за това. Кариерата ѝ продължава да се издига към върха, като критиците предричат втора „Еми“ за играта ѝ във втори сезон на „Еуфория“.
Освен че може да играе добре, Зендая доказа, че може и да се облича добре. Благодарение на множеството проекти, в които участва през изминалата година, актрисата се разходи по червените килими в различни държави и показа, че в гардероба си има впечатляващи тоалети. От носенето на костюми до рокли тя винаги беше в центъра на вниманието. Именно и заради това получи наградата Модна икона, превръщайки се в най-младия ѝ носител.
Сега, за да затвърди статута си на икона, Зендая се превърна и в лице на Valentino за пролетната кампания на марката. Видеа и снимки от фотосесията бяха публикувани в социалните мрежи, като веднага привлякоха вниманието на феновете и модните критици.
Видеото е заснето в студиото на Warner Bros. в Лос Анджелис, а зад камерата застават Марсел Рев и Скот Сакамото. Кадрите са направени на фона на песента Crystalised на групата The XX, а хореограф на всичко е Стивън Галоуей.
Кампанията включва Зендая, която се носи от зад кулисите към улицата, за да предаде ефекта на метафорично пътуване. Задкулисието е фабрика между фотографско студио и таванско помещение. „Това е вътрешното място, където общността на кампанията работи, разговаря и споделя моменти“, се казва в прессъобщението на Valentino.
Зендая излиза от тъмна врата на слънчева улица, облечена в електриковосиня риза, допълнена от копринено наметало в цвят бордо. Кампанията за пролет/лято 2022 е вдъхновена от концепциите движение и интимното взаимодействие между вътрешното и външното. Креативният директор Пиерпаоло Пичоли избира пет рокли от архивите на марката, за да започне своя проект Valentino Archive, в който участва и Зендая.
Освен със синята риза и кафявата миди пола, актрисата се появява в клипа с още няколко впечатляващи тоалета на Valentino. Зелен костюм, жълта рокля и розов тоалет, който е изрязан от двете страни на тялото. Последният беше показан предварително и в социалните мрежи, където Зендая сподели няколко снимки от фотосесията. На тях тя комбинира ансамбъла с розова миничанта и розови сандали, които се завързват около крака.
„Този сезон исках да вдъхна живот в марката. Прекарахме почти две години в изолация и сега искам да създам емоции, връзки, хора: живот“, казва Пичоли относно новата си колекция.
Зендая е глобален посланик на Valentino от декември 2020 година. Оттогава тя е лице на множество кампании и е носила няколко тоалета на луксозната марка на червения килим.














Камерите с изкуствен интелект започват да изпращат глоби на шофьорите в Гърция
На днешния празник не се тръгва на дълъг път
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Иван Иванов стартира срещу №125 в света в Атина
ЦСКА 1948 ще държи Левски под пара в битката за титлата
Спортът по телевизията днес, 3 ноември
Мачовете по телевизията днес, 3 ноември
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар