IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Лятна мода: Ким Кардашян дебютира банските си дизайни

15 март 2022 12 30

Линията включва както цели, така и модели от две части

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Империята на Ким Кардашян се разраства!

41-годишната риалити звезда, която вече влезе в козметичния и модния бизнес, обяви в социалните мрежи, че популярната ѝ марка SKIMS ще пусне на пазара своята дебютна линия бански този петък. Кардашян сподели няколко снимки, на които позира с дизайните, застанала във водата или на плажа.

„Вие поискахте, аз ви чух. SKIMS SWIM идва на пазара този петък, 18 март“, написа Ким под публикацията си. Галерията, споделена в социалните мрежи, показа няколко различни стила, включително къси панталонки, спортно бюстие и бикини с висока талия. Колекцията ще включва 19 смесени дизайна в седем ярки цветове, включително характерните за марката бежови нюанси, както и кобалт и зеленика.

Банските костюми SMIMS също ще включват иновативни отделни части, минималистични бикини, спортни едноделни части и много други. Те ще се предлагат в размери от XXS до 4X, а цените ще варират от 32 до 108 долара.

Рекламната кампания на марката показа други стилове и дори доказа, че банските си отиват с всичко останало в гардероба ви. На една от снимките Ким позира в новите си дизайни, комбинирайки с токчета.

„Много съм развълнувана да пусна SKIMS SWIMS. Знам, че нашите клиенти искат това от нас от толкова дълго време“, казва Кардашян в пресссъобщение. Допълва, че с екипа ѝ са отделили много време, за да се уверят, че предлагат най-добрите модели на клиентите си. Според нея, купуването на бански трябва да е забавно и лесно, но пък толкова много жени се чувстват обезсърчени от него. „Исках да променя това и да направя процеса възможно най-прост, доколкото е възможно, като осигуря пълен гардероб за плуване – както във водата, така и извън нея“, продължава Ким. Категорична е, че в колекцията всеки ще намери нещо за себе си, независимо дали предпочита по-секси или по-прикрит стил.

Въпреки че дълго време работи върху идеята за бански костюми, Кардашян е искала да бъде напълно готова с линията, преди да я покаже на феновете. Пред Business of Fashion тя допълва, че иска клиентите да създадат свой собствен тоалет и да го съставят като конструктор, парче по парче. През януари SKIMS беше оценена на 3,2 млрд. долара. Миналата година марката увеличи продажбите си с 90% на 275 милиона долара. Очаква се сега да достигне 400 милиона.

Кардашян съосновава SKIMS през 2019 година. Марката продава както елегантни, така и домашни дрехи, включително пижами и спортни панталонки. Тя се разширява постепенно, предлагайки на пазара артикули като халати и маски за сън.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари