Френската модна марка Jacquemus определено има нюх за иновативност и знае как да привлича вниманието.
След забавни трикове като поставянето на голяма машина за пуканки в парижкия си магазин и пускането на газирана вода с CBD, лейбълът прикова погледите с нова кампания, която не само успя да стане популярна в социалните мрежи, но активно се включи и в движението в Париж. Видео, пуснато в Instagram, показва как огромни чанти Jacquemus Le Bambino на колела пътуват из френската столица.
Известни със своите изключително малки чанти, за които дълго време получават критики, от Jacquemus тръгват в обратна посока, този път с кожени чанти с размер на автобус в шоколадовокафяво, оранжево и розово. Интересното тук е, че моделът носи името Bambino, което в превод означава „дете“ или „малък“, но определено чантите на Jacquemus не са нито за деца, нито са малки.
Тези красиви аксесоари всъщност са трансформирани в хибриден автобус. Те могат да се видят в публикация в Instagram, която вече има над милион реакции и харесвания. Коментарите от много известни личности и инфлуенсъри показват, че маркетинговият трик на Jacquemus определено е свършил работа и марката се радва на огромна популярност.
„Трафикът в Париж, но моден“, „Единственият трафик, който бих приел“ и още много други коментари се появиха под публикацията. Някои фенове пък веднага заподозряха снимането на сцена от сериала „Емили в Париж“, която може да се появи в някои от следващите сезони. Подобно твърдение все още не е потвърдено, така че сме склонни да вярваме, че пътуващите чанти са си изцяло действие за промотиране на Jacquemus.
Подобно на истинските автобуси, „jacquebus“ имат прозорци и четири колела. Но илюзията спира дотук, защото е невъзможно да се качите в тези чанти с реални размери. Във видеото всъщност са публикувани 3D изображения, направени от екипа на модната марка. И с този голям маркетингов удар, Jacquemus отново показва своята емблематична чанта и кара света да говори за нея.
Според Fashionunited и Google Trends, търсенията на марката и нейната чанта рязко са нараснали през последните няколко дни. Рекламната кампания на Jacquemus“ се е увеличила с 900% за един ден, докато „Jacquemus“ заема първото място по кликвания, свързани с марката. И разбира се, тъй като маркетинговият удар върви с покупки и вълнение, главният герой на тази реклама, Bambino, също се радва на повишен интерес.
За тези, за които това име не е познато, Bambino е един от най-продаваните на френската къща. Създадена през 2019 г., тази малка правоъгълна чанта сега се предлага в множество цветове, форми и материали. В сайта намираме различни модели като малкия Bambino, големия или най-новия Bambimou, който е изработен от мека кожа, както подсказва името му.
Вратовръзка – водещ аксесоар в женските пролетни визии
Деним гащеризон – сред актуалните парчета за пролетта
Yass, boy: Balenciaga пуска пантофки за мъже
През последните години Jacquemus се превърна в една от любимите марки на звездите, като дългият ѝ списък включва имена като Дуа Липа, Риана и Хейли Бийбър. Лейбълът също така наскоро отвори сюрреалистичен pop-up магазин в Париж, който предлага огромни шапки, тостери с препечен хляб, върху който е изписано името на марката и по-голямата чанта La Bambino без колелата. В магазина можеше да се видят още и маркови перални и големи кули от чисто бели кърпи.
Макар огромните чанти на колела да са зрителна измама, Jacquemus определено знаят как да привлекат вниманието и да разнообразят ежедневието ни.