IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Сексапил, мускули и плочки – Ъшър по бельо за SKIMS

7 февруари 2024 09 00

Рапърът се съблече за марката на Ким Кардашян

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Последната рекламна кампания на Ъшър определено ни накара да се сетим за неговата песен – OMG, в която той пее за сексапилно момиче, от което не може да откъсне очи. В нашия случай, разбира се, очите ни са привлечени от полуголия рапър, който показва, че на 45 години все още изглежда невероятно добре. 

Познат с уникалния си стил, Ъшър този път остави дрехите у дома, за да позира само по боксерки и вдигната тениска, показвайки невероятната си физика, коремни плочки и мускули. Изпълнителят е новото рекламно лице на марката SKIMS, която е собственост на Ким Кардашян и започва да привлича все повече известни личности в отбора си. 

След като обратното броене до изпълнението му на Супербоул в Лас Вегас вече започна, Ъшър не може да се оплаче от липса на интерес към себе си. Затова и рекламата бе пусната именно сега, за да може акциите му да се вдигнат още повече, а от това да спечели и самата Кардашян. Рапърът е новото лице на мъжката линия бельо, която се отличава с оформящи тялото артикули, както и блузи с дълъг и къс ръкав. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Снимките, които бяха пуснати в социалните мрежи, показват 45-годишния изпълнител в два от най-желаните комплекта на марката – SKIMS Strech 5 и SKIMS Cotton 5. Те са комбинирани с няколко сребърни колиета от Jacquie Aiche

За да отбележат както новата колекция на SKIMS, така и изпълнението на Супербоул, Кардашян и Ъшър са обединили сили за много важен и специален проект, който ще бъде пуснат в полунощ на 9 февруари. По това време ексклузивна, дигитална версия на новия албум на рапъра, Coming Home, ще бъде достъпна за изтегляне. В нея ще бъде включена и бонус песен, уместно наречена Naked (в превод гол). Всичко това ще бъде достъпно на сайта на SKIMS само за една седмица. 

В официално изявление относно партньорството си с марката за бельо, Ъшър нарече изживяването „момент, който затваря цикъла“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

„С Ким сме приятели от дълго време и тя винаги е подкрепяла моята работа, така че възможността да си партнираме в кампания, която ще е от полза и за двама ни, беше напълно логична“, казва рапърът. 

Ким Кардашян със специален маникюр за SKIMS

Ким Кардашян е намазана с олио в новата провокативна кампания за Skims

Допълва, че движенията, които изпълнява на сцената, изискват да изпитва пълен комфорт в дрехите и бельото, които носи, така че се доверява на SKIMS заради начина, по който го кара да се чувства. Ъшър смята, че марката напълно го овластява да покаже истинската си същност, като същевременно му предлага най-мекото усещане, което някога е чувствал. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SKIMS (@skims)

Въпреки че се разголва в новата рекламна кампания, Ъшър не е толкова открит относно изпълнението си по време на полувремето на Супербоул. Той пази в тайна песните и гост-изпълнителите, но казва, че представлението ще бъде почит към R&B музиката и чернокожите артисти

„Не съм достигнал до това ниво съвсем сам. Така че всеки, който е бил част от моя път, ще бъде с мен на сцената. Феновете, близките ми – хората, които си мислят, че са били забравени, не са. Нося ви в сърцето си и ще бъдете с мен на тази сцена“, каза той. 

Супербоул ще се излъчи на 11 февруари и ще противопостави отборите „Сан Франциско Фортинайнърс“ и „Канзас Сити Чийфс“.

За още новини от света на звездите и модата последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари