IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кара Делевин се съблече в новата кампания на Calvin Klein

1 юни 2024 12 00

Сътрудничеството е в чест на месеца на прайда

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Кара Делевин определено не се крие и е готова да покаже всичко в своята нова кампания за Calvin Klein.

За рекламната колаборация, озаглавена This Is Love, която бе пусната на 29 май, 31-годишната моделка и актриса позира само по емблематичното бельо на американската марка. Тя показва всичките си татуировки, а косата ѝ е оформена в т. нар. „мокър ефект“. Като една дългогодишна представителка на модата, Делевин определено знае как да застава пред камерата, позирайки перфектно в серия от снимки и видеа.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Заснета от Гордън фон Щайнер, кампанията на Calvin Klein включва и участието на американския актьор Джеръми Поуп. Тя е част от ежегодната колекция в чест на месеца на прайда, която се опитва да промотира по-голяма приемственост на хомосексуалните в света и да привлече звезди с различна сексуална ориентация, които не се срамуват от себе си. Така от Calvin Klein се надяват да премахнат предразсъдъците и отричането, които съпътстват гей културата.

Видеото към кампанията включва Делевин и Поуп, които припяват песента 100% Pure Love на Кристъл Уотърс заедно с модели и танцьори като Стела Максуел, Грета Хофер, Тингли Лиу, Моне Лорън, Чарли Непър, Винсън Фрейли, Яник Хейлигерс, Диего Пасилас и Мауро ван де Керкхов. 

От Calvin Klein казват, че целият актьорски състав е канализирал еуфоричния дух на прайда и силата на LGBTQIA+ общността чрез експресивен танц и нефилтрирани прояви на увереност. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

„Прайдът за мен е постоянно и последователно усилие да празнуваме свободата и любовта един към друг, това не е просто месец в годината. Сега, повече от всякога, трябва да се борим за взаимното право не просто да оцелеем, но и да процъфтяваме“, казва Делевин пред списание ELLE.

Новата колекция взима емблематичните дизайни на Calvin Klein и добавя към тях дъга – символът на месеца на Прайда. Тя също така включва лимитирани тениски, направени в партньорство с неправителствените организации Transgender Law Center и ILGA World.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Самата Делевин признава, че винаги е била огромен фен на американската модна марка и често избира нейното бельо. Допълва, че всичко, което е носила на снимачната площадка, я е накарало да се чувства още по-уверена в себе си. Също така преживяването е било още по-забавно, защото е имала възможността да скача на легло като малко дете, докато припява песента на Кристъл Уотърс.

„Надявам се хората да погледнат към кампанията и да усетят забавлението, свободата и празненството, които ние усещахме, докато я снимахме“, казва още моделката.

Кара споделя, че за нея е огромна чест да бъде част от тази кампания, особено сега, когато хората от нейната общност са под постоянна заплаха и липса на права. По думите ѝ, сега, повече от всякога, е необходимо хората с различна сексуална ориентация, както и техните поддръжници, да говорят открито, да бъдат уверени и горди със себе си.

Говорейки пред списание People, Делевин споделя малко повече за това какво означава любовта за нея.

„Любовта за мен капсулира всичко в живота – доброто, лошото, грозното, красивото, великолепното. Върховете и паденията. Тя те учи на неща за самия теб“, казва тя. Допълва, че сега младите хора имат много по-голяма свобода да изразяват любовта си, отколкото е имала тя в миналото. Признава, че се чувствала уплашена да бъде себе си и да обича истински, защото се страхувала от реакцията на света.

Само през тази година Calvin Klein е дарила повече от 240 000 долара на различни организации, включително на партньорите си Transgender Law Center и ILGA World. В допълнение, марката ще организира специални събития в магазините си в Северна Америка от 3 юни до 6 юли, като всички печалби ще отидат в сметката на ILGA World.

За още новини от света на модата и звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари