Запознайте се с новия Даниел Крейг – не с костюм и хладно оръжие, а с многоцветен плетен пуловер и интересен бретон, заметнат на една страна.
Актьорът е част от новата кампания на известната марка Loewe, за чиито снимки се преобразява до степен, в която лесно може да го объркате с Иги Поп. Бретонът се подава над жълти очила с тънки рамки, които Крейг е закрепил на носа си, а под тях на преден план излиза пуловер с детайли, които съвсем спокойно можем да объркаме с домашните черги през зимата. Агент 007 гледа директно в камерата, прехапал устни.
Тази причудлива снимка е част от скорошната рекламна кампания, заснета от Дейвид Симс, която актьорът направи за есенно-зимната колекция на Loewe. Бретонът му е видим и на други кадри, където Крейг носи още многоцветни дрехи, проектирани от Джонатан Андерсън. В една от сцените 56-годишният мъж прави мимика, сякаш наслаждавайки се на хубава хеви метъл песен, която го кара да танцува и да свири на въображаема китара.
Различните коментари в социалните мрежи гласят, че Крейг прилича на „хакер, работещ за Ханс Губер“ от „Умирай трудно“, сякаш „снима биографичен филм за младите години на Юрген Клоп“, или сякаш „свири на специален необявен набор от инструменти“.
Според Loewe, кампанията е доказателство за това как героите и техните дрехи са тясно свързани с много смелост и конфронтационна позиция.
Това не е първият път, когато реклама на Крейг радва толкова много интернет пространството. Причината – тотално различният поглед, който той предоставя пред камерата и на големия екран като агент 007. Миналия ноември актьорът се появи във видео, показвайки любимите си часовници Omega, в което беше облечен в изцяло син ансамбъл и очила със златни рамки и овална форма. Тази атмосфера – стегната, но консервативно стилна – беше оценена като образ на европейски банкер или бюрократ.
„Това е последното нещо, което един южноевропейски министър на финансите вижда, преди да се съгласи да реформира пенсионната система на страната си, за да получи финансиране от централната банка“, пише един журналист.
Завършекът на тази света троица е видеореклама за водка Belvedere, режисирана от Тайка Уайтити. Тя беше пусната през ноември 2022 година, малко повече от година след последната поява на Крейг като Джеймс Бонд в „Смъртта може да почака“. В черно-бялото начало актьорът изглежда замислен в кремав костюм, крачещ през група фотографи, за да се качи в задната част на Ролс-Ройс. След това той излиза от отсрещната врата в цвят, стил „Магьосникът от Оз“, с дълбоко изрязан потник и кожено яке. Крейг танцува отпуснато, доказвайки че може да бъде и забавен, а не само сериозният агент 007.
Взети заедно, тези три реклами демонстрират широкия обхват на Крейг дори в кратки изяви.














Стара Загора празнува: СУ "Иван Вазов" отбеляза 130 години
Удареният танкер е на 700 м от брега в Ахтопол, екипажът има храна за 3 дни
Обедна емисия
Почистването на орбитални отломки може да се превърне в печеливш бизнес
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Атака към титлата! Лудогорец обяви грандиозна новина
Историческо! Славия и Левски не бяха правили това почти от един век
Изумително! Ас на ЦСКА е №1 в Европа, Хулиан Алварес му диша прахта
Мачовете по телевизията, днес 6 декември
Любовен хороскоп за 8 – 14 декември
„Атомни навици. Наръчник за постигане на мечтания живот“ от Джеймс Клиър
Как да растем заедно, когато приоритетите се променят?
Пикантни скариди с нахут на тиган
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Остави коментар