Запознайте се с новия Даниел Крейг – не с костюм и хладно оръжие, а с многоцветен плетен пуловер и интересен бретон, заметнат на една страна.
Актьорът е част от новата кампания на известната марка Loewe, за чиито снимки се преобразява до степен, в която лесно може да го объркате с Иги Поп. Бретонът се подава над жълти очила с тънки рамки, които Крейг е закрепил на носа си, а под тях на преден план излиза пуловер с детайли, които съвсем спокойно можем да объркаме с домашните черги през зимата. Агент 007 гледа директно в камерата, прехапал устни.
Тази причудлива снимка е част от скорошната рекламна кампания, заснета от Дейвид Симс, която актьорът направи за есенно-зимната колекция на Loewe. Бретонът му е видим и на други кадри, където Крейг носи още многоцветни дрехи, проектирани от Джонатан Андерсън. В една от сцените 56-годишният мъж прави мимика, сякаш наслаждавайки се на хубава хеви метъл песен, която го кара да танцува и да свири на въображаема китара.
Различните коментари в социалните мрежи гласят, че Крейг прилича на „хакер, работещ за Ханс Губер“ от „Умирай трудно“, сякаш „снима биографичен филм за младите години на Юрген Клоп“, или сякаш „свири на специален необявен набор от инструменти“.
Според Loewe, кампанията е доказателство за това как героите и техните дрехи са тясно свързани с много смелост и конфронтационна позиция.
Това не е първият път, когато реклама на Крейг радва толкова много интернет пространството. Причината – тотално различният поглед, който той предоставя пред камерата и на големия екран като агент 007. Миналия ноември актьорът се появи във видео, показвайки любимите си часовници Omega, в което беше облечен в изцяло син ансамбъл и очила със златни рамки и овална форма. Тази атмосфера – стегната, но консервативно стилна – беше оценена като образ на европейски банкер или бюрократ.
„Това е последното нещо, което един южноевропейски министър на финансите вижда, преди да се съгласи да реформира пенсионната система на страната си, за да получи финансиране от централната банка“, пише един журналист.
Завършекът на тази света троица е видеореклама за водка Belvedere, режисирана от Тайка Уайтити. Тя беше пусната през ноември 2022 година, малко повече от година след последната поява на Крейг като Джеймс Бонд в „Смъртта може да почака“. В черно-бялото начало актьорът изглежда замислен в кремав костюм, крачещ през група фотографи, за да се качи в задната част на Ролс-Ройс. След това той излиза от отсрещната врата в цвят, стил „Магьосникът от Оз“, с дълбоко изрязан потник и кожено яке. Крейг танцува отпуснато, доказвайки че може да бъде и забавен, а не само сериозният агент 007.
Взети заедно, тези три реклами демонстрират широкия обхват на Крейг дори в кратки изяви.














Послания на Вселената за всяка зодия за пълнолунието на 5 ноември
Войната на пътя: Фишове и актове не спират нарушителите
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Пуснаха билетите за България - Грузия
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
Тоталният срив на Лудогорец: Разградчани удариха невиждано дъно
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Остави коментар