Бионсе предостави лек поглед към новата си колаборация с марката Levi's.
43-годишната изпълнителка, която включи песента Levii's Jeans в новия си албум Cowboy Carter, се обедини с емблематичната марка за дънки за нова кампания, в която демонстрира най-популярните модели деним за есента.
Първата глава от рекламата, разкрита на 30 септември, преосмисля емблематичната реклама на Launderette от 1985 година, която възроди I Heard It Through the Grapevine в класациите на Billboard. В нея виждаме Бионсе как позира в перално помещение, носейки дънки с висока талия и подходяща каубойска шапка заедно с изрязана бяла тениска. Тя без усилие се съблича по слипове пред учудените и възхитени погледи на околните.
„Песента ми LEVII’S JEANS възхвалява това, което вярвам, че е най-добрата американска униформа – нещо, което всички носим с гордост. За мен е чест да работя с Levi’s, за да създам типична американска иконография“, каза Бионсе за новото си партньорство.
Тя продължи „Деним върху деним често се смята за мъжко облекло, така че тази кампания, в която са включени емблематични женски перспективи, е много важна за мен. Нямам търпение да изследвам иновативните начини, по които нашето виждане ще овласти жените и ще почете тяхната сила“.
От Levi's излязоха с официално съобщение, в което пишат, че в марката има и винаги ще има неофициална униформа за всеки, който върви напред в преследването на нещо по-добро. По думите им, ключът към промяната се крие в постоянното разбиване на стари и изграждането на нови норми в културата и обществото.
„В сътрудничество с Бионсе, ние изследваме силата на повторното въображение чрез тази кампания, която ни помага да се свързваме с нашите фенове по нови начини и подкрепя растежа на нашия дамски бизнес като класическа марка за деним“, се казва още в съобщението.
Деним върху деним може да не е по вкуса на всеки, но определено се харесва на Бионсе. Освен че носи дънкова каубойска шапка с класически дънки на Levi's, тя комбинира визията с дънкови нокти. Близък поглед към ръцете ѝ, поставени върху колана с катарама, включваща логото на марката, разкрива маникюра, който е малко по-дълъг от обикновено, заострен и лакиран в син цвят.
Тя покори музиката, време е за модата – Бионсе с колекция за Balmain
Бионсе закри Седмицата на модата в Париж със звездно парти
Само както тя го може – Бионсе на корицата на Vogue
Всеки нокът има бели акценти, на повечето нокти, наподобяващи шарки на бандана, но на безименните пръсти бялото се използва, за да имитира протриването на разкъсан деним, сякаш разкривайки нюанс на кожата. Същото може да се види върху палците на Бионсе, средните пръсти и кутретата като в контраст на френския маникюр.
Заедно с нейното неутрално опушено око и бляскаво платиненоруса коса, това е безспорно класическа визия с интересен маникюр, която прави рекламата още по-запомняща се.
Глобалната кампания, която ще бъде показана по телевизии, социални, печатни и дигитални медии, ще включва поглъщащи вниманието визуални ефекти от оператора, носител на „Еми“, Марсел Рев и фотографа Мейсън Пул.