Колкото и да негодуват срещу Меган Маркъл, оказва се, че съпругата на принц Хари има огромно влияние върху общественото мнение. Именно тя бе провъзгласена за най-влиятелната модна икона за 2019 г. според търсачката Lyst.
Оказва се, че тоалетите на някогашната звезда от сериала „Костюмари“ са предизвикали 216 процента повишаване на търсенето на нещо подобно в интернет. Слабостта ѝ към роклите тип риза довела до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята ѝ от марката „Клуб Монако“ беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента, предава Контактмюзик.
В друга класация пък, съпругът на Маркъл – принц Хари зае челната позиция. Херцогът на Съсекс бе обявен за най-секси татко на годината.
На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода. Суитшъртът му с пайети от премиерата на „Кралят“ в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.
Зендая е на трето място. Тоалетът ѝ от галата в „Метрополитън“ предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката „Томи Хилфигър“. Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите „Еми“, търсенето се увеличи с 33 процента.
Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.