IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Тяло на седмицата: Дженифър Лопес по бански

16 септември 2020 14 30

Изпълнителката се радва на последните дни от лятото

Снимка: БГНЕС

Дженифър Лопес се завърна. Не че изпълнителката е ходила някъде, но от доста време не беше публикувала секси снимка в социалните мрежи. Това обаче се случи на 15 септември, когато Джей Ло показа как се наслаждава на последните дни от лятото. 

Звездата позира върху плажна кърпа, на която спокойно можем да кажем, че изглежда прекрасно. За деня си около океана, Лопес е заложила на розов бански в две части, който идеално описва извивките на тялото. Визията ѝ е допълнена от огромни кръгли обеци, а косата ѝ е завързана на кок. От снимката не изглежда времето да е достатъчно топло за плаж, но може би Джей Ло обича малко по-хладния бриз.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

„Чувствам се златна. Наслаждавам се на последните моменти от лятото“, написа звездата, насочвайки вниманието на феновете към тена си. И наистина, ако се загледаме внимателно, ще видим, че Лопес е малко по-черна от нормалното, което най-вероятно се дължи на дните около домашния басейн. Тя и семейството ѝ рядко излизаха от къщата заради наложените мерки по време на пандемията от коронавирус.

Освен въпросите за марката на банския, много почитатели се чудеха и как Джей Ло е на 51 години, но все още поддържа невероятна фигура. Тайната е в редовните тренировки и правилното хранене. Когато е в Ню Йорк, тя работи с известния фитнес треньор Дейвид Кирш, измежду клиентите на който са Марго Роби и Бритни Спиърс.

Пред Insider той споделя, че с Джей Ло правят тренировка, която продължава 30-45 минути. Те се фокусират върху задните части, правейки патешко ходене напред и назад. Освен усилената работа с професионалист, Лопес тренира и с годеника си Алекс Родригес и неговия треньор Дод Ромеро. С двамата мъже звездата прави по 50 висящи коремни преси, 50 коремни преси на горен скрипец с въже и 50 коремни преси с 20-килограмова тежест. Следващите серии са същите, но упражненията се повтарят всяко по 35 пъти, след което повторенията намаляват до 21. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by David Kirsch (@davidkirsch) on

Диетата на Лопес също не е по-лека. Личният ѝ готвач споделя, че хладилникът ѝ винаги е зареден с газирана вода, плодове и зеленчуци. „Спанак, краставици, ягоди и целина, с която си прави сок“, казва той пред Us Weekly. От снимката на плажа ясно си личи, че правилният хранителен режим и усилените тренировки дават резултат. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари