fallback

Джесика Бийл създава своя уелнес марка

14 July 2021 10:50

Актрисата иска да предлага продукти, на които всяка майка може да разчита

Създаването на козметични марки се превърна в нещо задължително за звездите. Почти всяко известно име вече има свои продукти, които предлага на пазара и промотира в социалните мрежи. Независимо дали става дума за гримове, козметика за коса, за грижа за кожата или пък за борба с акнето, разкрасителният бизнес е новата мечта на всеки.

Джесика Бийл обаче не иска да тръгва по стъпките на своите колеги и е решила да се отдаде на начинание, което да е от полза не само за феновете ѝ, но и за семейството ѝ. Актрисата създаде своя уелнес марка, за да може да разполага с продукти, които са подходящи за нея, съпруга ѝ Джъстин Тимбърлейк и двамата им синове – 6-годишния Сайлъс и 11-месечния Финиъс.

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel)

За бърза справка ще кажем, че уелнес е понятие, което идва от английската дума „wellness“ и означава състояние на добро здраве. Според много експерти, това е начин на живот, при който човек се съсредоточава да постигне благосъстояние и благополучие.

Бийл се насочва към тази сфера на живота, защото е изпитала трудности по време на израстването на зъбите на децата ѝ. „Започнах да чета тези етикети и когато потърсих какво означават всички съставки, просто не бяха неща, които съвпадат с ценностите ми като майка“, казва актрисата пред списание People. Тогава тя се свързва с Джеръми Адамс – бизнесмен, занимаващ се с естествени продукти – и двамата се сближили покрай родителството и това колко е трудно то.

„Тогава си казахме, че можем да се справим и по-добре. Започнахме да събираме информация и да правим проучвания на различните съставки. Тогава разбрахме, че не бихме поставили доста от тях върху тялото си и със сигурност не и върху това на децата ни“. Така се появява идеята за Kinderfarms, която се описва като уелнес марка за семейства.

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel)

Според Бийл, тя ще създаде възможности за всички семейства, които имат различни ценности от обществено приетите. Водещият продукт на компанията – Kinderlyte – е естествена хидратация от медицински клас, която помага при всички форми на дехидратация без изкуствени подсладители, оцветители или аромати. Kindersprout пък, който ще бъде пуснат следващия месец, е органичен протеинов шейк на растителна основа.

Kinderfarms също така ще отделя по 1% от печалбите си, за да подкрепя семейства по целия свят. „Най-важното беше да създам продукти, зад които мога да застана като майка, жена и съпруга. И да кажа на семейството и приятелите си, че вярвам на съставките, които са ефективни, не са токсични и са чисти“, категорична е Бийл.

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
деца козметика продукти Джесика Бийл марка семейства уeлнес уелнес марка
0 коментара
fallback