fallback

Изолационното бебе на Дженифър Анистън вече е на пазара

12 September 2021 12:00

Актрисата пусна продукти за грижа за косата

По време на изолацията всеки от нас се чудеше какво да прави. Някои продължихме да работим от вкъщи, други започнаха различни хобита, а трети просто чакаха отново да бъдем пуснати навън, за да се завърнат на работното си място. Имаше и хора, които решиха да не стоят със скръстени ръце, а да започнат нов бизнес, който е съвсем различен от основното им начинание.

Такъв човек е и Дженифър Анистън, позната на широката публика като успешна актриса, неостаряваща красавица и човек, борещ се за промяната в света. Към всичко това вече официално можем да добавим и собственик на козметична линия за грижа за косата. Само преди ден Дженифър разкри, че пуска на пазара продукти, с които можем да постигнем нейните красиви кичури.

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Макар да бяхме приятно изненадани от новото начинание на актрисата, то е съвсем логично. Все пак Анистън беше тази, която създаде тенденция в прическите през 90-те години със стила „Рейчъл“, който се отличава с кичури, които рамкират лицето, бретон и обърнати краища. След това дойде редът и на русата ѝ коса, която също изпрати множество жени към фризьорските салони.

След като диктува тенденциите в прическите в продължение на повече от 20 години, Анистън най-накрая дава на хората това, което искат – козметична линия за грижа за косата. Тя си партнира с Living Proof, за да се превърне в основател и създател на продукти под името LolaVie. Според описанието, това е линия, където естествените продукти и науката обединяват сили.

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Интересното е, че Анистън никога не е мислила да създава подобен бизнес. Мнението ѝ се променя, когато работи с друга фирма за грижа за косата и разбира, че може да предложи нещо на своите фенове. „Мухата ми влезе в главата, когато видях колко е забавно в производствения процес и как се смесват съставките“, казва актрисата пред InStyle.

С LolaVie целта на Анистън е да създаде многофункционални продукти, които са ефикасни, но не съдържат притеснителни съставки като парабени, силикон, сулфати, фталати, глутен и други консерванти. Формулите също са вегански и не са изпробвани върху животни. „Искам всеки един продукт да е като швейцарско ножче“, казва Дженифър.

Разкрива, че първият продукт от линията е разработван в продължение на пет години. „Отне ни толкова много време заради натоварените графици, но също така искахме да намерим правилните съставки. След това тествахме продукта върху всеки един тип коса“.

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Началото на LolaVie се поставя с пускането на спрей против заплитане, който струва 25 долара. Той е проектиран да разплита, хидратира и да предпазва от термични увреждания, както и да засилва блясъка на всички типове коса, без да утежнява косъма. Формулата му е изградена около технологията LolaVie Bond, получена от семена от чиа, която предотвратява появата на щети. Блясъкът идва от лимоните, а гладката текстура е благодарение на растителните серамиди.

Спреят против заплитане, както и всички бъдещи формули на LolaVie, използва есенция от бамбук в усилията си да запази водните ресурси. „Започнахме с този продукт, защото аз съм голям почитател на такива спрейове заради непрекъснатото заплитане на косата ми. Това е първата ти стъпка, която трябва да направиш след баня, за да не скъсаш кичурите си“, споделя Анистън. Допълва, че тестването на продукта е извършвано чрез подаряване на спрея на нейни приятелки, които имат различен тип коса.

Самата Дженифър е била част от процеса, използвайки спрея по време на изолацията. Според нея, по този начин е позволила на косата си да диша и е доказала на себе си, че продуктът може да бъде прилаган върху естествена коса, която не е боядисана. По време на изолацията Анистън не е боядисвала косата си, за да ѝ позволи да се възстанови от всичките процедури, които са ѝ правили през годините.

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Ако името LolaVie ви звучи познато, не полудявате. Всъщност това е дългогодишният прякор на Дженифър Анистън и преди години тя така кръсти един от парфюмите си. „Когато се преместих в Лос Анджелис през 90-те години и купих първата си кола, някой ми каза, че трябва да я кръстя по някакъв начин. Името Лола ми изникна в ума заради песента Whatever Lola Wants. Току-що бях пристигнала в Калифорния и си казвах „Това, което Лола иска, това получава“. И така Лола се превърна в мой прякор“, разказва актрисата.

Засега не е ясно какво още ще предлага Дженифър Анистън на козметичния пазар, но едно е сигурно – феновете ѝ нямат търпение да видят още от продуктите ѝ.

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
красота Коса Дженифър Анистън козметика грижа за косата
1 коментара
fallback