IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ашли Тисдейл с козметика, достъпна за всеки

25 юли 2022 09 00

Актрисата пусна продуктите си в търговската мрежа

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Ашли Тисдейл е много неща – по-специално актриса, с която много от нас израснаха по време на колоритната ѝ кариера в Disney Channel, певица, майка на Юпитер Айрис Френч и основател, автор и куратор на лайфстайл уебсайт на име Frenshe born. Тя го създава през август 2020 година, докато всички ние се примирявахме с пандемията и се учехме как да приспособим живота си към нея.

Сега актрисата се превръща и в успешна бизнесдама и предприемач, като се подготвя за пускането на новата си линия за грижа за кожата и уелнес, която носи името Being Frenshe. Най-впечатляващото е, че продуктите ще стартират своята продажба в един от най-достъпните магазини в цяла Америка – Target – и всичко ще бъде под 17 долара. Дебютната колекция включва маски за коса, бомбички за вана, масла за коса и тяло, серуми за ръце, продукти за измиване на тялото и много други.

„Това е най-трудното нещо, върху което някога съм работила“, казва Тисдейл пред Allure. Допълва, че всеки, който казва, че създаването на козметика е лесно, не е участвал дейно в процеса и само е поставил името си върху опаковката. Макар да е успешна актриса и да разполага с милиони долари, Ашли не може да се нарече бизнесдама и затова постепенно започва да учи за тънкостите на бизнеса.

Сърцето на Being Frenshe, както може да се очаква, се крие във Frenshe и ангажираната общност, която актрисата изгражда заедно с лайфстайл блога си. „Когато създадох сайта си, нямах мотив да правя и продуктова линия“, казва Тисдейл. В първите дни не е имало натиск да монетизира редакторското си начинание, като целта е била просто да споделя опита си със света и да помага на другите при трудностите, пред които се изправят.

Но постепенно Тисдейл започва да се свързва с последователите си чрез лични разговори и разбира какво всъщност искат да научат те в грижата за себе си. В същото време тя, като човек, който за първи път прекарва толкова време у дома, също е развила афинитет към ароматите и откривала какво могат да правят те от гледна точка на здравето.

Всичките пет аромата, вградени в линията Being Frenshe, са вдъхновени и родени от нейната процъфтяваща мания по свещите. „Създавах различни ритуали, с които да остана здраво стъпила на земята по време на пандемията и голяма част от всичко това беше свързано със свещите ми“, казва актрисата. Осъзнала, че едно просто запалване на свещ веднага може да ѝ промени настроението. Тогава се сеща, че може да включва аромати в ежедневната си рутина, вместо да добавя етерични масла към всичко.

Петте аромата се основават на настроението, което искате да изпитате или желаете във всеки един момент от деня. За тези, които търсят спокойствие, има Unwind & Rest, съчетано с аромата на Lavendr Cloud (кардамон, градински чай и мъст) и Soothe & Comfort в съчетание с Cashmere Vanilla (мандарина, кехлибар, жасмин и кедрово дърво).

За доза ободряване сутрин, Awaken & uplift в комбинация с цитрусов кехлибар (лимон, портокал и златен мускус). Joy & Bliss с аромат на Solar Fleur (бергамот или пурпур, кокосова орхидея, слънчев божур и масло от сандалово дърво) се усеща като слънчев ден, прекаран на плажа.

Нещото, което Тисдейл иска да каже на своите фенове е, че наистина вярва в силата на моментите на грижа за себе си, без значение колко кратки или мимолетни са те. Според нея, това не се основава само на правилните продукти, но и на хората, които ни заобикалят.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари