IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ефектът „Тейлър Суифт“ – как певицата увеличи интереса към червеното червило и червения шал

30 ноември 2021 17 50

Новият ѝ стар албум Red (Taylor's Version) промени търсенията в Гугъл

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Тейлър Суифт е една от певиците, която успява да превърне в хит всяко нещо, до което се докосне. Тя се изстрелва до световна слава през 2006 година, когато пуска първия си албум, кръстен на нея. След това следват известните Fearless, Red, 1989, Reputation, Lover, Folklore и Evermore. Последните два бяха пуснати през 2020 година и мигновено се изкачиха до номер 1 в музикалните класации.

През годините обаче Суифт има няколко сериозни проблема със звукозаписната си компания Big Machine Label, която отказа да ѝ продаде записите, които изпълнителката е записала по време на договора си. Така всичките албуми на Тейлър се озовават в ръцете на Скутър Браун, който ги продава на трета страна за 300 млн. долара. Това кара звездата да направи решителна крачка и да презапише албумите си, като промени малко звученето им и ги кръсти със същите имена, но добави Taylor's Version, което в превод означава „версията на Тейлър“.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

Така през 2021 година се появиха новите стари записи на Fearless и Red, които, макар и да съдържат стари и вече чути песни, отново се изкачиха до номер 1 в музикалните класации и платформи. В последния презаписан албум Тейлър пусна и 10-минутна версия на песента All Too Well, както и кратък филм към нея с участието на Дилън О'Брайън и Сади Синк.

В песента Суифт разказва за една от най-тежките си раздели, която е преживяла с Джейк Джилинхол. Макар да не го назовава по име никъде, феновете веднага се досетиха, че той е главното действащо лице и му обявиха война в социалните мрежи. All Too Well се представи чудесно в класациите, като 10-минутната версия е най-дългата песен, която достига до №1 в класацията на Billboard Hot 100.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

И ако все още не вярвате, че Тейлър може да промени света, ще ви дадем още едно доказателство.

Албумът ѝ Red (Taylor's Version) е предизвикал увеличение на търсенията в Гугъл, свързани с улики, които да обяснят по-добре текстовете на всички песни. Според WWD, търсенето на „значението на червения шал на Тейлър“ се е увеличил с 1400%, както се наблюдава и повишаване на интереса към Дилън О'Брайън и Сади Синк.

Влиянието на Суифт достигна и козметичната индустрия, като търсенето на „какво червено червило носи Тейлър Суифт“ се е повишило с 800%, след като звездата се появява с такова върху обложката на новия си стар албум.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

Премиерата на Red (Taylor's Version) беше на 12 ноември, след като оригиналът се появи през 2012 година. Часове след пускането на презаписаната версия се появи и краткият филм All Too Well, в който участват Дилън О'Брайън и Сади Синк. Той е заснет от Рина Янг и разказва историята на раздяла, случила се в живота на Суифт преди 10 години. Режисьор и сценарист на филма е самата Тейлър.

Именно в лентата All Too Well отново виждаме червения шал, който много фенове асоциират по различен начин. Според някои от тях, той символизира невинността на Тейлър, която е била отнета от тогавашния ѝ приятел, заподозреният Джейк Джилинхол.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

Red (Taylor's Version) е вторият презаписан албум от Тейлър Суифт, след като Скутър Браун отказа да ѝ продаде собствените ѝ рекорди. През април тази година тя пусна и Fearless (Taylor's Version).

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари