IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Манията продължава – Netflix прави риалити предаване по Squid Game

17 юни 2022 14 40

456 участници ще се борят за голямата награда от 4,56 милиона долара

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Без съмнение Squid Game се превърна в един от най-големите телевизионни феномени на всички времена. Корейският трилър, който разказва за смъртоносна битка между 456 участници с огромни дългове, беше гледан от милиони потребители по целия свят, ставайки най-гледаното шоу на Netflix в историята на платформата. Вече се говори за създаването на още два сезона, но от стрийминг услугата искат да стигнат по-далеч.

Преди няколко дни се появиха информации, че Netflix подготвят риалити шоу по известния си сериал. Те имат само един въпрос към желаещите да участват – „Колко далеч бихте стигнали?“.

От стрийминг платформата обявиха, че 456 души ще бъдат избрани да се борят за най-голямата награда в историята на телевизионните състезания. Играта ще се казва Squid Game: The Challenge и ще предложи печалба от 4,56 милиона долара. Разбира се, победителят трябва да оцелее след всички нива на детските игри. От Netflix казват, че ще са необходими стратегии и сътрудничество между играчите, за да се стигне възможно най-напред. Риалитито има и пълната подкрепа на създателя на Squid Game Хуанг Донг-хьок.

Големият въпрос, който остава да витае в пространството обаче, е какво ще се случи, ако участник се провали в изпитанието. В сериала това завършваше с показно убийство пред погледа на останалите, но силно се съмняваме, че това ще се случи и в реалния живот. Най-вероятно загубилият просто ще бъде изпратен вкъщи с празни ръце.

„Squid Game превзе света със завладяващата си история и емблематичните образи на режисьора Донг-хьок. Благодарни сме за подкрепата му, докато превръщаме измисления свят в реалност“, казва Брандън Риг, вицепрезидент на Netflix. Той допълва, че 456-те състезатели ще участват в най-голямата игра, правена някога, пълна с напрежение и обрати.

В момента Netflix търси англоговорящи участници от всяка точка на света. Епизодите на риалитито са 10, като засега премиерната дата не е съобщена.

Squid Game, или на български „Игра на калмари“, се превърна в най-гледаното шоу в историята на Netflix. То се излъчи през септември 2021 година, като зрителите са гледали повече от 1,65 милиарда часа само за 28 дни. Сериалът със сигурност ще се завърне за втори сезон, като се обмисля и създаването на трети.

Ако искате да видите какво точно вдъхновява риалити предаване с награда от 4,56 милиона долара, може да гледате Squid Game в Netflix.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари