Вероятно сте чували, че ако има нещо, с което не можете да се справите, трябва да го дадете на някой мързеливец – той със сигурност ще намери по-лесен начин да се справи с него.
Всъщност често най-умните хора са и най-мързеливите, защото те винаги търсят възможно най-оптималния начин да свършат задачите си. Именно от тях човек може да научи, че успехът се постига, като мислиш повече, а не, когато работиш повече.
Ето и седемте правила на мързеливците за успех:
1. Подобрете тактиките си
Вземате ли прибързани решения? Хора като вас са идеалните купувачи, защото често умът ви е замъглен, а по-късно, когато се осъзнаете, вече е твърде късно. Следващият път, когато трябва да вземете решение, не действайте импулсивно, а кажете, че имате нужда от време да помислите. Или както би казал истинският мързеливец – трябва ви време за почивка, да преспите една нощ и тогава ще решите.
2. Стимулирайте работния си живот
Как мързеливите хора се съгласяват да направят нещо? Много лесно – когато знаят, че ще получат награда. Така че започнете да си определяте малки „подаръци“ за добре свършената работа след всяка задача. Това може да са прости неща като: да отидете да гледате кино, да си позволите някое сладко изкушение или пък просто да си поспите повече време.
3. Научете се как да убеждавате
Помните ли как в книгата на Марк Твен „Том Сойер“ Том накара съседските момчета да боядисат оградата вместо него? Някои биха нарекли Том мошеник, но всъщност той е майстор в убеждаването. Всъщност мързеливите хора знаят много добре как да влияят на другите и да ги накарат само с думи да направят това, което те искат.
4. Научете се как да използвате „структуриране на отлагането“
Когато имате да свършите някоя много сложна задача, поставете я на преден план в списъка ви със задачи, а след нея всички по-лесни. По този начин използвате самозаблудата, за да компенсирате отлагането. Мързелът ви няма да ви позволи да започнете с най-трудното нещо, но пък ще ви тласне да направите всички останали задачи.
5. Автоматизирайте всичко
Благодарение на новите технологии, комуникацията и работата като цяло много се улесни. Чрез автоматизирането, вие ще си спестите усилия и време. Това може да бъде нещо просто като изпращане на един и същи мейл за празник до всички приятели и служители или пък нещо далеч по-сложно като система за автоматизация на маркетинга.
6. Рационализирайте и опростявайте
Алберт Анщайн е казал: „Всеки интелигентен глупак може да направи нещата да изглеждат по-големи, по-сложни и по-жестоки. Това отнема едно докосване на гений и много кураж да се движиш в обратната посока“. Не знаем дали Анщайн е бил мързелив, но определено мисленето му се е отдавало. Рационализирането и опростяването елиминиране ненужните стъпки в бизнес процеса, които само биха ни загубили време и пари.
7. Не се натоварвайте прекалено
Принципът на Парето, известен още като правилото „80/20“, гласи, 20% от нашите усилия произвеждат 80% от нашия успех. А какво става с останалите 80% от усилията ви? Някои от тях може и да са полезни, но от повечето просто няма смисъл. Така че изберете най-важните неща в 20%.














Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Чудо: Ливърпул най-после сложи край на загубите
Реал Мадрид продължава с победите
Спалети тръгна с победа в Юве
Ужасяващ момент за футбола ни! Дербито на Пловдив между Локо и Ботев беше прекратено
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар
Теменуга
( преди 13 години )