Хейли Бийбър е модел и още от много малка е свикнала с кожните раздразнения, получени вследствие на грим, който се ползва от няколко човека по време на снимки и модни ревюта. По-късно тя получава по-сериозни проблеми, които изискват консултация с дерматолог и употреба на медицинска козметика. Днес, след изпробването на най-различни продукти в грижата за нейната чувствителна кожа, звездата ще дава съвети за красота и ще говори за мода. Това ще направи в своя чисто нов канал в YouTube, където ще се изявява като влогър, подобно на много други звезди.
„От честни разговори, грижи за кожата до модни провали – нямам търпение да се потопя в някои от най-съкровените си страсти“, обяснява тя в своето представяне в платформата и дава заявка за това, че ще кани любими на мнозина гости. Всяка седмица тя ще качва по едно интересно видео за своите последователи.
В клиповете, които съпругата на Джъстин Бийбър подготвя, може да открием както трикове, свързани с рутинната грижа за кожата и косата, така и интересни съвети за поставянето на грим. Но не си мислете, че амбициите на Хейли свършват дотук. В своя влог тя смята да засегне и много теми от обществено значение, свързани с политиката, психичното здраве и вярата на хората.
Моделът обещава на аудиторията да покаже своя реален живот. В един от сегментите г-жа Бийбър ще кани известни личности не къде да е, а на едно от местата, където тя прекарва доста време. Ето защо той се нарича „Кой е в моята баня?“.
„Бурни разговори. Различни гости. Същата баня. Присъединете се към мен в премиерния епизод“, казва тя и за изненада на своите зрители, започва да готви, докато разпитва първия човек, който е поканила – колежката ѝ Кендъл Дженър.
Новият канал на Хейли Бийбър е естествено продължение на начинанието, с което тя се захвана в началото на март – своя собствена линия козметика. По този начин тя получава още един канал за промотиране на продуктите с марката Rhodе, чийто патент вече държи.
Още в началото на пандемията моделът и съпругът ѝ бързо се ориентираха и започнаха да снимат видеа, в които да показват какво правят по време на изолация. В тях те разказаха как се хранят, спортуват ли и каква козметика използват, за да намалят кожните проблеми.