IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нина Добрев със своя марка вино

23 март 2021 14 40

Актрисата си партнира с най-добрата си приятелка Джулиан Хъф

Снимка: Getty

Нина Добрев и Джулиан Хъф са последните звезди, които се впускат в бизнеса с винопроизводство. Двете дами разкриха, че са създали собствена марка, която носи името Fresh Vine Wine. Всичко е базирано на факта, че виното може да сплотява и да създава прекрасни спомени, като в същия момент може да се превърне и в част от здравословния начин на живот.

Джулиан и Нина се запознават преди осем години, благодарение на фризьорката Риана Капри. Започват да си комуникират все по-често и връзката между тях е създадена. „Преминахме през толкова много неща заедно, промени в живота и различни преживявания“, казва Хъф. Допълва, че двете се познават изключително добре, имат общи интереси и се допълват.

„Това, което най-много ни свързва, са ценностите. Именно затова искахме да обединим най-добрите си качества и да създадем продукт, който показва характера на всяка от нас, но и какви сме ние като приятелки“, споделя професионалната танцьорка. Добрев допълва, че това е най-правилната стъпка в тяхното приятелство и показва, че двете растат заедно и се развиват в по-добра насока.

Джулиан признава, че обича повече да си седи у дома и да прекарва вечерите с Нина пред камината. „Много ми харесва, когато сме само двете, говорим си и си спомняме за нещата от миналото“, казва тя, но Нина не е на същото мнение. Тя се пошегува, че мислите ѝ по-често са в Кабо, където звездите често почиват с вино в ръка. „Именно затова казах, че двете имаме различни характери и това ни сближава и балансира връзката ни“, казва ѝ Хъф.

Марката Fresh Vine Wine стартира с каберне совиньон, шардоне и пино ноар от Калифорния. През лятото Добрев и Хъф ще представят на пазара и розе. Всичко това е бутилирано в Напа чрез партньори, като вината са с ниско съдържание на въглехидрати, нискокалорични са, без глутен, кето и веган. Те са предназначени да се придържат към начина на живот, който двете приятелки водят.

Нина и Джулиан работят върху марката от известно време, като компанията все още е в бета версия, за да се даде възможност за получаване на обратна връзка от потребителите. Благодарение на пандемията, двете звезди имали възможност сериозно да се съсредоточат върху работата и подобряването на бранда. Освен това те са прекарали още повече време заедно и са се насладили на общите си моменти.

„Едно от нещата, на които коронавирусът ни научи, е да ценим всеки един момент с хората, които обичаме и да не приемаме нищо за даденост“, категорична е Добрев. В първите дни на пандемията тя и приятелката ѝ разговарят по платформата Zoom с чаша вино в ръка. По-късно, когато се чувстват по-сигурни, те започват да си ходят на гости и да прекарват вечерите си заедно.

Нина казва, че винаги е искала да създаде винарска компания, която да отразява ценностите ѝ. Според нея, човек може да е здрав, активен и все пак да се наслаждава на няколко забранени неща.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

Петър ( преди 3 години )