Пандемията определено промени плановете на много известни личности. Заради липсата на достатъчно работа и месеците наред, в които не се появяваха на концерти и светски събития, много от тях намериха алтернативни начини за изкарване на пари. Докато едни разработиха свои козметични линии, други се ориентираха към бизнеса с алкохол. Да вземем, например, Марая Кери, която вместо да твори нова музика, се фокусира върху създаването на кремообразни ликьори.
„Представям ви „Black Irish“. Разработен за две години. Наистина повод за празнуване !!!“. Това написа певицата и сподели снимка във Facebook с продукта към своята марка алкохол.
Името на ликьорите не е случайно. То е свързано със смесения произход на изпълнителката - баща й Алфред Рой е черенокож от Венецуела, докато майка й е с ирландски корени.
„Original Irish Cream“, „Salted Caramel“ и „White Chocolate“. Това са различните разновидности на алкохола, които предлага Кери. Дизайнът им съдържа инициалите МС, както и любимата пеперуда на Кери.
„Влагам сърцето си в този проект от почти две години и съм толкова развълнувана, че най-накрая споделям тази новина с всички вас“, казва Марая в официалното изявление по повод пускането на серията.
„Исках да създам нещо, което олицетворява празниците и дава на всички повод да празнуват целогодишно, и наистина мисля, че сме го направили с Black Irish“, добавя тя.
Много от последователите на певицата я поздравиха за новото начинание. Сред тях някои изтъкнаха, че името на кремообразните ликьори е перфектно за следващия албум на изпълнителката на „We Belong Together“, който очакват с нетърпение.
Миналата година, точно около Коледа, когато винаги пее „All I Want for Christmas Is You“, Марая продаваше бисквитки и чаши под нейна марка.