IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

След обидата на Джъстин, H&M премахнаха колекцията с негов лик

22 декември 2022 17 50

Изпълнителят нарече дрехите „боклуци“

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Джъстин Бийбър излезе като победител от „войната“ си с H&M, започната от самия него в началото на седмицата.

Преди няколко дни изпълнителят използва социалните мрежи, за да изрази възмущението си от появила се колекция дрехи с неговия лик и цитати от песента Ghost, която, по думите му, не е одобрявал. Той дори нарече артикулите „боклуци“ и насърчи феновете да не ги купуват. По това време от H&M обявиха, че са следвали всичко по протокол и са действали както с останалите си колекции с известни личности.

Въпреки твърдата им позиция, че не са нарушили никакви правила, от магазина решиха да премахнат дрехите и аксесоарите, които по някакъв начин се свързват с Джъстин Бийбър. От марката излязоха и с официално изявление, в което се казва, че правят всичко това от уважение към изпълнителя и артикулите повече няма да се предлагат във физическите или онлайн магазините.

„Не съм одобрявал каквато и да е било колекция, която в момента се помещава в H&M... всичко това е направено без моето разрешение. Неща, които не бих купил, ако бях на ваше място“, написа Бийбър в историите си в Instagram. Той отиде още по-далеч, като открито критикува самите дрехи и ги нарече „боклуци“, като за пореден път насърчи феновете да не пазаруват от тях.

Въпросната колекция включваше дрехи, аксесоари за телефон и платнени чанти за пазар с лика на изпълнителя и текстове от негови песни. На няколко от продуктите присъстваше самият Бийбър в черно-бяло, а на други се виждаха цитати от песента Ghost, която е част от новия му албум Justice. В момента онлайн магазина на H&M не показва никакви продукти под името на Бийбър.

Феновете, които искат да се сдобият с нещо, докоснато от младия изпълнител, могат да го направят на неговия уебсайт. Там ще видите няколко доста сходни продукта с тези, които се предлагаха в H&M, включително тениски, суитшърти и спортни долнища, които отдават почит на неговата музика.

През 2019 година Бийбър стартира и марката Drew и общността Drew House заедно с Райън Гуд. Марката, която е кръстена на бащиното име на Джъстин, включва лого с усмихнато лице. На пазара се предлага абсолютно всичко – от тениски до шапки, пухени якета и дори поли. Бийбър често се превръща в рекламно лице на бизнеса си, носейки дрехи или аксесоари с усмихнатото личице. Според описанието, Drew House се описва като общност, място, където можете да бъдете себе си и обичани, насърчавани, в безопасност и ценени.

Макар Бийбър да беше краен и критичен към H&M, той всъщност е имал професионални отношения с тях. През 2016 година в магазините на марката се появява колекция от турнето му Purpose, а година по-късно на пазара излиза и линията Justin Bieber Stadium Tour, която самият изпълнител промотира в социалните мрежи.

Селена Гомес си припомни за трудната раздяла с Джъстин Бийбър

Джъстин Бийбър с влошено здраве, а ще може ли да се върне изобщо на сцената?

Мъжка мода – Джъстин Бийбър с плетена шапка

През 2020 година пък двете страни пуснаха колекция, вдъхновена от албума на Бийбър Changes, която включваше дрехи с името на Джъстин, анимационна версия на певеца и заглавието на албума.

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари

анонимен ( преди 1 година )
Еми и на на мен не ми харесва как са го направили и аз не бих си купила макар да обожавам Джъстин тва наистина не в хубаво
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
... ( преди 1 година )