Според Джулиан Мур, красотата е различна величина за всеки от нас и не трябва да бъде използвана като обединяващо определение.
В интервю пред британския вестник Times, носителката на „Оскар“ сподели, че е била жертва на критики относно външния си вид по време на цялата си кариера. Тя си спомня, че човек от филмовата индустрия ѝ е казал, че трябва да изглежда по-красиво, но отговорът ѝ е бил, че не знае как да го постигне. „Очевидно нашият бизнес е място, където външността играе голяма роля, но красотата е нещо субективно“, категорична е Мур.
Актрисата сподели, че се е научила как да представя своята отличителна красота в различна светлина. По думите ѝ, червената ѝ коса я е карала да се чувства като аутсайдер, докато растяла. „Червенокосите са 2% от световното население. Никой не иска да се чувства като малцинство, особено когато си малко дете“, казва още Мур. Сега обаче червените кичури са нещо, което кара актрисата да се гордее с корените си и да го употребява в своя полза.
Тъй като по кожата ѝ има множество лунички, Мур не може да стои на слънце повече от половин час, без да изгори сериозно. Именно затова слънцезащитният крем е една от задължителните стъпки в ежедневната ѝ грижа за кожата. „Това направи огромна разлика в поддържането на здрава кожа. Но хората все още не искат да следват тази стъпка“, казва недоумяващо актрисата.
Сега, когато беше избрана за новото лице на козметичната линия Hourglass, Мур е повече от развълнувана да сподели своя метод за красота и как той се променя с напредването на възрастта. През юли тя участва в рекламната кампания на марката, озаглавена We Glow заедно с дъщеря си Лив Хелън.
„Културата ни често е фокусирана върху външната красота и опитите в борбата със стареенето. Оценявам новия подход на тази кампания, който показва, че красотата всъщност идва отвътре и от взаимоотношенията, които осъществяваме“, казва актрисата. Видеото, заснето от Марк Селигер, улавя това послание в красиви кадри на Мур и дъщеря ѝ, позиращи една до друга, като камерата бавно приближава към бляскавия им грим.
„Начинът, по който тя и дъщеря ѝ просто греят една около друга е перфектното описание на нашата кампания“, каза по това време основателката на Hourglass Кариса Джейнс.
Кампанията е поредното общо преживяване под светлината на прожекторите за майка и дъщеря. През март миналата година те участваха в реклама на Bulgari за най-прекрасния подарък за Деня на майката. Месец по-късно те дадоха интервю пред Harper's Bazaar, където Лив сподели, че се възхищава от мотивацията на майка си. „Тя винаги има ясна идея за това, което иска да постигне и никога не се отказва от него“, споделя момичето.
Петте тайни на Джулиан Мур против стареене
Джулиан Мур, Сара Полсън и Кристен Бел застават срещу расизма
Лив също така говори и за модния стил на Мур, казвайки че се учи на много неща от нея и така формира свой собствен начин на обличане. Признава, че понякога двете разменят дрехите си, но в повечето случаи само тя рови в гардероба на известната си майка.
От своя страна, Мур заяви, че се хвали с дъщеря си още от раждането ѝ и е възхитена от това колко зряла е и как се справя с променящия се свят.