IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Стрес: Как да се справите с глада за сладко?

12 ноември 2019 08 30

Изпийте чаша вода

Istockphoto

Как се държите, когато сте под стрес? Първосигналната реакция на повечето хора е да излеят гнева си върху някого и да похапват сладко, независимо, че не са гладни. Заради напрежението и измамното усещане, че след това ще се почувстват по-добре, те лесно трупат излишни килограми.

Ако имате по-натоварено ежедневие, пресметнете колко захари ще приемете, ако всеки път, когато сте стресирани, изяждате по един десерт. Вместо да се лъжете, че ядете шоколад толкова късно за последен път, променете част от навиците си, за да не прекалявате с яденето под стрес. Не е невъзможно да удържите на желанието за сладко, стига да знаете как.

Ето няколко неща, които ще ви помогнат:

Отпочинете си

Ако много ви се яде сладко докато сте в офиса, просто станете, разходете се и вземете малко чист въздух. Една кратка разходка е достатъчна, за да намалите стреса и да се освежите.

Ходене пеша за около 10-15 минути може да намали апетита и да подобри концентрацията ви.

Яжте по график

В следствие на стреса, нивата на кръвното налягане се повишават и човек иска да яде повече сладко. За да постигнете някакъв баланс и да се справите с този проблем, яжте по специален график и не си позволявайте да похапвате излишно между основните хранения.

Изпийте чаша вода

Когато човек е под стрес, може да бърка жаждата с глад. Вие ще хапнете шоколад или някое кексче, но с това няма да премахнете нуждата от прием на течности. С това може да продължите да ядете.

Захар и трансмазнини – враг на стомаха

Всеки път, когато ви се прияде сладко, изпийте по чаша вода. Ако гладът не отшуми след 15 минути, може да похапнете нещо.

Направете си чай с канела

Пиенето на чай също може да ви накара да забравите за сладките изкушения по време на стрес. Ароматът на ябълки и канела, например, стимулира сетивата и помага на тялото по-лесно да се справи със стреса.

5 причини да напълнеете по време на връзка

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

КоментариКоментари