fallback

Кендъл Дженър се снима сама у дома за нова рекламна кампания

02 July 2020 14:50

Марката е Burberry

След началото на пандемията от коронавирус и множеството отменени събития, всеки трябваше да намери иновативен начин, за да запази бизнеса си. Модните гиганти бяха едни от най-засегнатите от здравната криза, тъй като Седмицата на модата беше прекратена, а рекламните кампании стават все по-трудни за заснемане заради наложените мерки за социална дистанция.

Затова марките се опитват да излязат на повърхността, използвайки въображението си и помощта на своите модели. Някои от фотографите направиха фотосесиите през интернет, а други се довериха на възможностите на известните личности, за да се снимат сами. Модната марка Burberry направи точно това, за да пусне на пазара новата си колекция за лято 2020. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on Jul 1, 2020 at 11:02am PDT

Моделът е Кендъл Дженър, а това е втората ѝ колаборация с гиганта. Риалити звездата се снима сама вкъщи докато спазва наложените карантинни мерки, които се затягат в САЩ. Страната отхлаби някои от ограниченията, но случаите на коронавирус рязко се повишиха, което наложи връщане на част от мерките. 

На снимките Дженър носи боди, покрито с преплитащите се букви Т и Б, което е почит към Томас Бърбъри - основателят на компанията. Този мотив може да бъде открит и върху други модели от колекцията в различни цветове, включително суитшърт с качулка, кожена торба и шапка. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on Jul 1, 2020 at 3:31am PDT

Фотосите на Кендъл са само половината от тази кампания. Към тях има и видео, в което компютърната версия на риалити звездата, която не се различава по нищо от реалната, носи дрехи и аксесоари от лятната колекция на Burberry. Тя позира с някои от задължителните неща за лятото като сърф и скейтборд. 

Дигиталната Дженър стои на фона на празен басейн с изкуствени блокове, поставени тук-там. Креативният директор Рикардо Тиси си партнира с фотографа Ник Найт и артдиректора Питър Савил, за да създадат визуалните ефекти. Новата линия ще включва чанти, изработени от лакова кожа с надпис „TB“. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Burberry (@burberry) on Jul 1, 2020 at 8:10am PDT

Това обаче не е краят на живото предаване от страна на Burberry. Въпреки че използват дигитална Кендъл Дженър, марката ще направи шоу през пролетта на 2021 година, което ще се състои на открито, но без зрители. 

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
мода фотосесия модел Кендъл Дженър Burberry реклама кампания вкъщи
0 коментара
fallback