Пандемията от коронавирус започна в началото на тази година, но девет месеца по-късно все още страдаме от нея. Ограниченията, които целят да ни предпазят, постоянно се променят, а вече доста от нас свикнаха да работят и от вкъщи. Маските са задължителни, а дезинфектантите са най-добрият ни приятел. Не се прегръщаме, рядко се събираме много хора на едно място и постоянно мерим температурата си.
Звучи като сценарий на филм, но реалността е такава. Поне засега. И докато за някои от нас последиците от пандемията са сериозни, то други използват ситуацията, за да спечелят. Предпазните маски вече не се предлагат само в един вариант, а има милиони стилове, от които може да си избирате. Фирми дори предлагат да сложите собствената си снимка или надпис, който ви вдъхновява.
Постепенно обаче маските започнаха да отстъпват място на предпазните шлемове. Причината е, че вторите отново покриват лицето, но позволяват по-добро дишане, а и не развалят грима на дамите. Затова от модния гигант Louis Vuitton решиха да стъпят на този пазар с гръм и трясък. От марката показаха най-новия си аксесоар за есента. Да, познахте, това е предпазният шлем.
Разбира се, той не е обикновен шлем, а такъв, който струва 961 долара. Логото на марката е изписано върху цялата лента, която се закрепя за главата, както и отстрани на шлема. В добавка към това, притежателят му ще се радва и на златни шпилки. Аксесоарът е част от колекцията на Louis Vuitton за 2021 година и ще бъде пуснат на пазара на 30 октомври.
Новата идея на модния гигант беше посрещната със смесени чувства от потребителите в социалните мрежи. Някои от тях приветстваха аксесоара, но други заявиха, че това е безумие и прахосване на пари. Според лекарите, носенето на шлем е допълнително предпазно средство, което е задължително, ако се грижите за болен от COVID-19 или работите в болница.
Все пак, експертите казват, че не трябва да има никаква пролука между челото и шлема, за да може защитата да е ефективна.
Коментари