Постоянно слушаме, че трябва да се подчиняваме на модните правила. Да следваме тенденциите, които виждаме в интернет или по телевизията и да вярваме на дизайнерите. Всъщност истината е малко по-различна.
Няма такова нещо като модни правила. Носенето и съчетаването на дрехи не зависи от наложения вкус на обществото, а от вашия собствен. Казват ви, че не трябва да носите шорти с дълга жилетка? Не се подчинявайте, а пробвайте дали този стил ще ви отива. Ако всичко е наред и се харесвате, разбивайте правилото на пух и прах.
Именно по този начин действа и Ирина Шейк. Супермоделът излезе в Ню Йорк заедно с дъщеря си и показа, че модата не диктува ежедневието ѝ. Въпреки че това е професионалното ѝ поприще и всички смятат, че Шейк следва тенденциите, тя доказва, че всъщност слуша единствено и само себе си.
Ирина излезе в големия град по пижама, но по никакъв начин не се притесняваше от това. Тя заложи на марката „Skims“, която е много позната на феновете на семейство Кардашян. Именно Ким Кардашян е нейният основател, а лейбълът е строго ориентиран към производството на бельо и дрехи, които да се носят у дома.
Тоалетът на Шейк включваше горнище, къси панталони и халат, който стигаше почти до земята. Тя съчета пижамата си с високи до коляното ботуши на токчета и бебешка чанта с щампа на зебра. Аксесоарът ѝ е нужен, тъй като супермоделът беше придружаван от дъщеря си Лейла по време на разходката.
Много фенове помислиха, че Ирина спонтанно е решила да излезе и е нямала време да избере тоалет, подходящ за Ню Йорк. Затова тя е тръгнала с облеклото, което е носела у дома. Интересно е, че тя е заложила на ботуши, които са изключително популярни сред звездите. Те са носени от Амал Клуни и Кейти Холмс, които обаче ги съчетават със съвсем други облекла.
С модния си избор Шейк доказва, че не се страхува да разнообрази малко стила си и да покаже, че няма такова нещо като „модни правила“.