Вече 9 месеца част от нас работим от вкъщи. Пандемията от коронавирус наложи няколко безпрецедентни ограничения, с които всички ние се срещаме за първи път. Първоначално изолацията беше чудесен начин да наваксаме със сутрешния сън, да се зарадваме, че работим от дивана и можем да свършим някоя и друга домакинска работа през обедната почивка. Постепенно обаче всичко това започна да омръзва и желанието за социален контакт измести всички удобства на домашния офис.
За щастие има един човек, който ни показа, че работата у дома може отново да стане приятна. Говорим за Виктория Бекъм, която наскоро разкри как се справя с втората пълна изолация във Великобритания. Дизайнерката е пренесла целия си офис вкъщи, но за разлика от нас, все още се облича шикозно. Тя позира в невероятен бял тоалет от собствената си марка, като на блузата са изписани буквите „VVB“.
46-годишната дизайнерка не се притеснява да седне на пода с белия си ансамбъл, като пред себе си е поставила лаптопа, а чорапите са в някоя друга стая на къщата. Бившата изпълнителка от Spice Girls остави лицето си без грим, а косата ѝ се спускаше свободно по раменете и гърба ѝ. „Извличам всички позитиви от работата вкъщи, носейки най-мекия тоалет от VVB“, написа Бекъм в социалните мрежи.
Публикацията идва дни, след като семейство Бекъм изрази подкрепата си към фондацията на Елтън Джон, която се бори с разпространението на ХИВ. 1 декември е световният ден за борба с болестта, като Дейвид, Виктория и всичките им деца се включиха в промотирането на дарителски тениски. Г-жа Бекъм и екипа на фондацията „Елтън Джон“ са дизайнерите на блузите, на които се вижда снимка на младия Елтън от 1974 година. Цялото семейство Бекъм се включи в инициативата, публикувайки снимки с тениската.
Виктория изглеждаше невероятно на своята публикация, като към бялата блуза добави опушен грим, едва доловим гланц за устни и къдрици. Бруклин Бекъм включи и годеницата си Никол във фотосесията, като актрисата прибави към тоалета си и слънчеви очила. „Целта на фондацията е да създаде бъдеще без ХИВ, да се бори със стигмата около заболяването, да образова, да подкрепи животоспасяващи лечения, както и да осигури най-добрата грижа за тези, които страдат от ХИВ“, написа дизайнерката в социалните мрежи.
50% от приходите от всяка продажба ще отидат във фондацията на Елтън Джон.