fallback

A Match made in Heaven: Зендая и Valentino

24 February 2022 12:30

Актрисата доказва за пореден път защо бе провъзгласена за Модна икона

Снимка: Getty Images

Вече всички знаем на какво е способна Зендая на и извън екрана. Участието ѝ в сериала „Еуфория“ й донесе първата награда „Еми“, а филмите като „Дюн“ и „Спайдър-мен“ продължават да жънат успехи, като актрисата има не малка заслуга за това. Кариерата ѝ продължава да се издига към върха, като критиците предричат втора „Еми“ за играта ѝ във втори сезон на „Еуфория“.

Освен че може да играе добре, Зендая доказа, че може и да се облича добре. Благодарение на множеството проекти, в които участва през изминалата година, актрисата се разходи по червените килими в различни държави и показа, че в гардероба си има впечатляващи тоалети. От носенето на костюми до рокли тя винаги беше в центъра на вниманието. Именно и заради това получи наградата Модна икона, превръщайки се в най-младия ѝ носител.

Сега, за да затвърди статута си на икона, Зендая се превърна и в лице на Valentino за пролетната кампания на марката. Видеа и снимки от фотосесията бяха публикувани в социалните мрежи, като веднага привлякоха вниманието на феновете и модните критици.

Видеото е заснето в студиото на Warner Bros. в Лос Анджелис, а зад камерата застават Марсел Рев и Скот Сакамото. Кадрите са направени на фона на песента Crystalised на групата The XX, а хореограф на всичко е Стивън Галоуей.

Кампанията включва Зендая, която се носи от зад кулисите към улицата, за да предаде ефекта на метафорично пътуване. Задкулисието е фабрика между фотографско студио и таванско помещение. „Това е вътрешното място, където общността на кампанията работи, разговаря и споделя моменти“, се казва в прессъобщението на Valentino.

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Зендая излиза от тъмна врата на слънчева улица, облечена в електриковосиня риза, допълнена от копринено наметало в цвят бордо. Кампанията за пролет/лято 2022 е вдъхновена от концепциите движение и интимното взаимодействие между вътрешното и външното. Креативният директор Пиерпаоло Пичоли избира пет рокли от архивите на марката, за да започне своя проект Valentino Archive, в който участва и Зендая.

Освен със синята риза и кафявата миди пола, актрисата се появява в клипа с още няколко впечатляващи тоалета на Valentino. Зелен костюм, жълта рокля и розов тоалет, който е изрязан от двете страни на тялото. Последният беше показан предварително и в социалните мрежи, където Зендая сподели няколко снимки от фотосесията. На тях тя комбинира ансамбъла с розова миничанта и розови сандали, които се завързват около крака.

A post shared by Zendaya (@zendaya)

„Този сезон исках да вдъхна живот в марката. Прекарахме почти две години в изолация и сега искам да създам емоции, връзки, хора: живот“, казва Пичоли относно новата си колекция.

Зендая е глобален посланик на Valentino от декември 2020 година. Оттогава тя е лице на множество кампании и е носила няколко тоалета на луксозната марка на червения килим.

A post shared by Valentino (@maisonvalentino)

Автор на статията:
Дарена Найденова
Сподели
актриса лято стил Valentino колекция Зендая пролет реклама
0 коментара
fallback