Хари Стайлс и Gucci се обединяват за създаването на нова модна колекция, която ще ни върне чак в 70-те години на миналия век.
От модната марка разкриха за сътрудничеството, наречено Gucci HA HA HA, което, според компанията, е кулминацията на дългогодишното приятелство между 28-годишния музикант и креативния директор на Gucci Алесандро Микеле. HA HA HA е комбинацията от инициалите на Хари и Алесандро, но също така е звукоподражателният звук на написаната емотиконка „смеещо се лице“, казват от Gucci в прессъобщение.
Италианската модна къща казва, че фразата „хахаха“ е начинът, по който Микеле и Стайлс приключват съобщенията си един към друг от години. Всичко започва още от срещата им, след като Микеле е определен за творчески директор на Gucci, а носителят на „Грами“ издаде своя едноименен първи самостоятелен албум през 2017 година.„Срещата веднага породи връзка, непрекъснато творческо мислене и стремеж към новите неща“, споделят от Gucci в прессъобщението.
Сътрудничеството на Стайлс и Gucci датира от началото на приятелството му с Микеле. Музикантът се превръща в лице на кампания на марката през юни 2018 година, като носи неин тоалет, създаден от Микеле, на Met Gala на следващата година.
„Хари има невероятен усет за мода“, казва дизайнерът в прессъобщението. Той също така споделя и за вдъхновението, което стои зад новата колекция. Предложението е било да се създаде стил, който започва от онези малки странности, които се събират във всяка една детска визия. „В крайна сметка стигнахме до смесица от естетика от поп и бохем от 70-те години на миналия век и преразглеждане на образа на джентълмена в преобърнат спомен за мъжкото шиене“, казва още Микеле.
В прессъобщението Gucci описва новата колекция като „игрив стил, предназначен да действа като вестител на нови визии за красота, създаден с освобождаващи виждания, които премахват ритуалната сложност на модните колекции и създават устойчива спонтанност на лекота“.
Колекцията включва якета, палта, панталони, ризи и аксесоари, както и пижами, боулинг ризи, подплатени палта с качулки и плисирани килтове с кожени регулиращи се ластици.
Засега цените на дрехите не са оповестени, като се очаква колекцията да бъде пусната през октомври.














Инфлуенсърите - между популярността и отговорността
Грешките, които убиват колата през зимата
Дмитрий Песков: Трябва работа по проблема с Украйна, не среща Путин-Тръмп
Защо жените са по-интелигентни от мъжете (ВИДЕО)
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Странният случай ЦСКА
ЦСКА вече трябва да мисли за зимната селекция
Лудогорец ще се засили, Левски трябва да увеличи аванса си
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Нумерологична прогноза за 2 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар