Хари Стайлс и Gucci се обединяват за създаването на нова модна колекция, която ще ни върне чак в 70-те години на миналия век.
От модната марка разкриха за сътрудничеството, наречено Gucci HA HA HA, което, според компанията, е кулминацията на дългогодишното приятелство между 28-годишния музикант и креативния директор на Gucci Алесандро Микеле. HA HA HA е комбинацията от инициалите на Хари и Алесандро, но също така е звукоподражателният звук на написаната емотиконка „смеещо се лице“, казват от Gucci в прессъобщение.
Италианската модна къща казва, че фразата „хахаха“ е начинът, по който Микеле и Стайлс приключват съобщенията си един към друг от години. Всичко започва още от срещата им, след като Микеле е определен за творчески директор на Gucci, а носителят на „Грами“ издаде своя едноименен първи самостоятелен албум през 2017 година.„Срещата веднага породи връзка, непрекъснато творческо мислене и стремеж към новите неща“, споделят от Gucci в прессъобщението.
Сътрудничеството на Стайлс и Gucci датира от началото на приятелството му с Микеле. Музикантът се превръща в лице на кампания на марката през юни 2018 година, като носи неин тоалет, създаден от Микеле, на Met Gala на следващата година.
„Хари има невероятен усет за мода“, казва дизайнерът в прессъобщението. Той също така споделя и за вдъхновението, което стои зад новата колекция. Предложението е било да се създаде стил, който започва от онези малки странности, които се събират във всяка една детска визия. „В крайна сметка стигнахме до смесица от естетика от поп и бохем от 70-те години на миналия век и преразглеждане на образа на джентълмена в преобърнат спомен за мъжкото шиене“, казва още Микеле.
В прессъобщението Gucci описва новата колекция като „игрив стил, предназначен да действа като вестител на нови визии за красота, създаден с освобождаващи виждания, които премахват ритуалната сложност на модните колекции и създават устойчива спонтанност на лекота“.
Колекцията включва якета, палта, панталони, ризи и аксесоари, както и пижами, боулинг ризи, подплатени палта с качулки и плисирани килтове с кожени регулиращи се ластици.
Засега цените на дрехите не са оповестени, като се очаква колекцията да бъде пусната през октомври.
Коментари