Бионсе връща часовника с няколко години назад.
Бижутерийният гигант Tiffany & Co. ни накара да си спомним за миналото с новата си кампания, в която участва и 41-годишната изпълнителка. На едно от изображенията Бионсе позира пред камерата, докато показва персонализирано колие Tiffany HardWear, създадено специално за кампанията. Ретро бляскавият външен вид на носителката на „Грами“, включващ опушено котешко око, бързо предизвика сравнения с визията, която тя носи в музикалния си клип към песента Countdown от 2011 година. Дори позата, използвана в кампанията, отразява момент във видеото.
Невероятните снимки, направени от Мейсън Пул, са символ на индивидуалността, любовта и универсалната връзка, според изявление от Tiffany & Co. Като дългогодишен посланик на марката, Бионсе заяви, че е поласкана да проучи още по-дълбоко красивите връзки, когато се отдадем на любовта и нейното значение.
Миналата година изпълнителката и съпругът ѝ Джей Зи, с когото има три деца, участваха заедно в реклама на Tiffany & Co., която носеше името „За любовта“. Тогава Бионсе носеше известното колие на марката с жълт диамант, което е около 128 карата и преди е носено само от двама души – Лейди Гага и Одри Хепбърн.
Двойката позира до непоказвана досега картина на Жан-Мишел Баския, носейки тоалети в традиционното за Tiffany синьо. Кампанията обаче не се хареса на последователите на Баския, като негови приятели заявиха, че са ужасени от комерсиализацията на творбите му.
Други пък критикуваха Бионсе заради произхода на камъка, който пада от челюстта ѝ. „Това не е просто огърлица, това е кървав диамант, който е изкопан от кръвта на южноафриканци. Тези, които не са успявали да изпълнят квотата си, са били осакатявани или убити“, пише един потребител в Туитър.
Този път кампанията носи името „Изгуби себе си в любовта“, а вицепрезидентът на марката споделя, че бижутата са символ на безстрашната креативност и олицетворяват красотата на любовта към себе си и силната елегантност. „Бионсе е вдъхновение за толкова много хора, защото самата тя въплъщава всички тези качества“, казва още Александър Арно.
На снимките, изпълнителката на Break my Soul носи различни бижута от новата колекция, включително Tiffany T, Tiffany HardWear, Tiffany Knot и новия Tiffany Lock. Огърлицата Tiffany HardWear е направена по поръчка и е отнела повече от 40 часа, за да се сглобят всички елементи от 18-каратово злато.
Като още по-прекрасна новина, филм, базиран на най-новата хитова песен на Бионсе Summer Renaissance, ще бъде пуснат през октомври на официалния сайт на Tiffany. Той е режисиран от Марк Романек, който е носител на „Грами“ за работата си по музикални клипове, а хореографията е направена от Фатима Робинсън, която също може да се похвали с „Грами“.














Три китайски зодии с изобилен късмет на 29 ноември
Наводнения в общините Петрич, Сандански, Симитли и Струмяни
Бизнес, синдикати и министър Петкова обсъждат новата визия за бюджет
Отбелязаха Деня на благодарността в Космоса: Пуйка и омар на МКС
CAR-T терапията води до ремисия при автоимунни заболявания
Джеф Безос показа лунния апарат Blue Moon MK1 на Blue Origin
Космическият кораб „Союз МС-28“ се скачи с МКС
Ас на Левски е близо до голямо постижение
ЦСКА дава нов договор на любимец на феновете
Левски спря една от звездите си за националния отбор
ЦСКА продава една от големите си звезди за колосална сума
5 задължителни ястия за Андреевден
Шоколадов мус с авокадо без захар
Нумерологична прогноза за 28 ноември
Таро карта за 28 ноември, петък
Сънна апнея – рискови фактори, които често подценяваме
Как един клетъчен белтък се оказа решаващ за борбата с вирусите
Хипнотерапия – какви ползи може да има?
Употреба на пробиотици при гинекологични заболявания
Остави коментар