IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Устойчива мода: Модели на Victoria's Secret в чанти за боклук и спукани топки

30 септември 2022 16 30

9 от известните дами на марката се събраха за фотосесия с мисия

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Те се завърнаха!

Девет от най-известните модели на Victoria's Secret обединиха отново сили за специална фотосесия за списанието More or Less, която напомни за славните им времена, когато все още бяха част от ангелите на шоуто. Пред камерата застанаха Алесандра Амброзио, Кандис Суейнпоъл, Стела Максуел, Сара Сампайо, Марта Хънт, Елза Хоск, Лили Олдридж, Лаис Рибейро и Леоми Андерсън.

Във фотосесията, озаглавена Earth Angels, моделите са облечени предимно в преработени материали. Според описанието под снимките, дамите носят дрехи от фалшивия моден лейбъл KEZAKO, а тоалетите им включват всичко – от пластмаса, намерена на улиците, до играчки, закупени от eBay. Заснети от фотографа Оливър Хадли Пърч, снимките сериозно се различават от кадрите по бельо, които често виждахме с участието на ангелите.

Алесандра Амброзио например носи боди, направено от играчки от eBay. Външният ѝ вид се нарича „Frankentoys“, а моделът сподели няколко кадъра от зад кулисите, за да покаже сглобяването на целия тоалет. На друга снимка Амброзио напомня за спасяването на океаните и пестенето на вода, носейки крила, направени от изхвърлени пластмасови бутилки и торби за отпадъци.

Суейнпоъл пък показва две визии, наречени „Flinstones“ и „Dark“. Тоалетите ѝ са създадени от предмети, намерени в La Reserve des Arts, където се събират и рециклират материали, използвани в развлекателната индустрия. За визията ѝ „Dark“, обувките ѝ са направени от торби за боклук.

Другите визии включват Сампайо като „In the News“ с тоалет, направен от вестници, Хоск като „Picnic“, носеща одеяло за пикник и Рибейро като „Football“, облечена в разрязани футболни топки, които служат за сутиен.

Основателят на More or Less Хайме Пърламан казва пред New York Post, че фотосесията с преработени материали е не само завръщане към миналото на ангелите, но и цели да се насочи вниманието на обществото към важните проблеми като изменението на климата и прекомерното консуматорство на природни богатства.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Martha Hunt (@marthahunt)

„Най-разрушителното нещо в модата в този момент е хуморът. И ние винаги се опитваме да вкараме сериозни теми в нашите материали. Понякога модата може да се вземе прекалено насериозно. Мисля, че хората се колебаят да се ориентират по-екологично, защото това е тежка тема и ще изплаши клиентите“, казва Пърламан.

За да прокара посланието си, той избира ангелите, за да донесат малко по-лека атмосфера в обсъждането на тежките и важни теми. „Сякаш се завръщат, но по рециклиран начин. Тези жени имат много последователи и самите те са искрено заинтересувани от устойчивостта. Всички ние искахме да погледнем модата извън системата на подиума“, допълва Хайме.

Миналата година Victoria's Secret се отказа от ангелите си, след като преди това отмени емблематичното шоу. Малко по-късно марката стартира отново с VS Collective с участието на Приянка Чопра, Меган Рапиное и много други успели жени, които споделят общата страст да стимулират положителна промяна.

VS Collective обеща да работи с новите си посланици за създаване на нови асоциирани програми, революционни колекции, завладяващо и вдъхновяващо съдържание, както и да окаже подкрепа на жизненоважни каузи за жените.

„С VS Collective ние създаваме платформа, която ще изгради нови, по-дълбоки взаимоотношения с всички жени. Чрез поредица от сътрудничества, бизнес партньорства и инициативи, свързани с каузата, ние внасяме нови измерения в опита на нашата марка. Чрез съчетаването на енергията, перспективността и креативността на нашите партньори с нашата мрежа и влияние, можем да трансформираме начина, по който се свързваме с жените и се показваме пред тях“, каза в изявление главният изпълнителен директор Марта Пийз.

Изпълнителният директор на компанията Мартин Уотърс добави, че в момента Victoria's Secret е тръгнала на невероятно пътешествие, за да стане водещ световен защитник на жените. Това, според него, е драматична промяна, която всички в марката приемат присърце. „Тези нови инициативи са само началото. Заредени сме с енергия и се вълнуваме за работата, която ни предстои“, категоричен бе Уотърс.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари