Жената, която може всичко, добави още един успех към своята дълга биография.
Анджелина Джоли потвърди слуховете, че влиза в модния бизнес, но не като модел, а като дизайнер. Актрисата сподели в социалните мрежи, че съвсем скоро на пазара ще се появят дрехи с марката Atelier Jolie, а целта на бизнеса е не само допълнителни приходи, но и помощ на уязвимите групи, с които Джоли се занимава от години.
Макар голяма част от детайлите да остават в тайна за момента, звездата разкри, че Atelier Jolie ще има роля както в установяване на социална справедливост, така и в опазването на околната среда и промотирането на устойчива мода. Марката вече има свой собствен профил в Instagram, но официална дата за откриването и пускането на първите дизайни все още не е обявена.
Компанията обещава да демократизира модната индустрия, позволявайки на потребителите да си партнират с мрежа от шивачи, производители на дизайни и занаятчии по целия свят, за да създават свои собствени уникални модели. Също така марката ще работи в тясно сътрудничество с бежанци и ще оказва подкрепа на други уязвими и недооценени обществени групи.
Що се отнася до продуктите, Atelier Jolie ще използва материали от вече изхвърлени или ненужни дрехи и също така ще участва дейно в рециклирането на дизайни и включването им в нови колекции. Потребителите ще имат възможността да вдъхнат живот на това, което иначе е можело да бъде изхвърлено, и да създадат качествени наследствени облекла с лично значение.
„Започвам нещо ново днес – колектив, в който всеки може да твори. Atelier Jolie е място за творчески хора, които да си сътрудничат с квалифицирано и разнообразно семейство от експертни шивачи, създатели на дизайн и занаятчии от цял свят“, написа Джоли в социалните мрежи, обявявайки официално новината, за която се говори от месец.
Тя добави, че желанието ѝ за стартиране на точно такъв тип бизнес произлиза от дълбокото уважение и признателност към многото шивачи и дизайнери, с които е работила през годините, желанието да се използва вече наличният висококачествен винтидж материал и дрехи, предназначени за изхвърляне, а също така и да участва в движение за култивиране на повече себеизразяване.
На новооткрития уебсайт на марката Джоли обяснява, че иска да отдаде по-голяма заслуга на шивачите и занаятчиите, които работят директно върху дрехите, и да даде възможност на потребителите сами да покажат креативност.
„Всеки може да създава. Защо тогава копнеем за дизайнерски етикети? Защо да купуваме дизайни на друг човек, когато можете да ги създавате сами? Всички можем да колекционираме, оценяваме и да бъдем повлияни от дизайните на другите. Но най-висшата форма на себеизразяването, и най-забавната, е да правим неща за себе си“, допълва актрисата.
С дизайнерско Valentino до магазина: Анджелина Джоли знае как!
Кралицата в бяло: Анджелина Джоли впечатли със стил
Тя обеща, че в екипа ѝ ще попадат хора от всякакви социални групи, като в същото време ще осигури чиракуване на бежанци. Чрез работата си със занаятчии от целия свят, актрисата се надява да помогне за споделянето на тяхното културно богатство и подкрепянето на собствения им бизнес.
Анджелина Джоли е добре известна с интереса си към хуманитарните въпроси и проблемите с човешките права. Тя дълго време работеше с Агенцията на ООН за бежанците и служеше като специален пратеник от 2012 до декември 2022 година.
Актрисата е поредната известна личност, която стартира собствена марка. Fenty на Риана, Rare Beauty на Селена Гомес, SKKN на Ким Кардашян и Haus Labs на Лейди Гага са само няколко примера, които се появиха в последните години.
Коментари