IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дженифър Лорънс спря трафика за селфи и наруши модните правила в Кан

23 май 2023 12 30

Актрисата с нов филм, вдъхновен от истински истори

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Дженифър Лорънс е дамата в червено на червения килим в Кан!

В понеделник, 21 май, носителката на "Оскар" прикова погледите на филмовия фестивал край Лазурния бряг, носейки червена рокля на Dior със стегната талия, деколте с волани и дълъг шлейф. Тя стъпи на червения килим за премиерата на филма Anatomy of a Fall и документалната лента Bread and Roses, на която е и продуцент. Проектът разказва за преживяванията на афганистанските жени под управлението на талибаните

Докато беше на червения килим Лорънс наруши модните правила в Кан. Вместо официалните обувки на токчета или сандали на платформи, актрисата реши да комбинира дизайнерската си рокля с черни чехли през пръста. Моделът включваше тънки плоски подметки, увенчани с каишки, избягвайки официалния блясък за нескрита практичност. Неочакваният стил допринесе за прочутия хумор на Лорънс, като същевременно направи изявление, че комфортът трябва да бъде приоритет, когато е необходимо, дори това да е на червения килим в Кан. 

Дженифър Лорънс,

Снимка: БГНЕС

Продължавайки да показва, че е момиче от народа, Дженифър не се притесни да спре трафика около червения килим, за да загърби фотографите и да обърне повече внимание на насъбралите се фенове. Камерите успяха да заснемат актрисата как се доближава до бариерите и ограженията, които отделят обикновените хора от звездите, за да се снима с част от феновете и да раздаде автографи на малка част от тях. 

За официалната пресконференция преди премиерата на филма си Лорънс се облече в малко по-обикновена рокля в по-приглушена цветова палитра. Тя заложи на полупрозрачен тоалет в сиво плетиво. Дължината стигаше до земята, като изпод полата се подаваха само върховете на сребърните сандали. Косата на Лорънс бе прибрана в нисък кок, за да разкрива красивите обеци. 

Дженифър Лорънс,

Дженифър Лорънс, Джъстийн Чароки и Сахра Мани. Снимка: Getty Images

В интервю за Hollywood Reporter Лорънс каза, че е била привлечена от проекта Bread and Roses поради начина, по който цикълът на новините се развива толкова бързо, и е била поразена от филма A Thousand Girls Like Me от 2019 година. 

 

Носителката на "Оскар" и нейният продуцентски партньор Джъстийн Чароки пристигнаха в Кан, за да промотират филма си, който е първия за техния лейбъл. След две десетилетия на американска окупация, Афганистан отново попада под властта на талибаните, които лишиха жените от основни права като способността да работят, да се появяват публично без мъжки придружител и да получават образование. 

"Всичко просто се срина за дни. Гледах от Америка, където в същото време се отне правото на аборт. Чувствахме се безпомощни и разочаровани от това как да извадим тези истории от новинарския цикъл и да ги вкараме в психиката на хората. Да помогнем на всички да се активизира  и да се заинтересуват от тежкото положение на тези жени", казва актрисата. 

Дженифър Лорънс,

Снимка: Getty Images

В началото на изграждането на своята продуцентска компания Excellent Cadaver, Лорънс и Чароки преследват афганистанската режисьорка Сахра Мани (A Thousand Girls Like Me), за да им помогне да заснемат историите на потиснатите жени в Афганистан. Завършеният филм, който беше посрещнат със сълзи след премиерата си в Кан, се състои предимно от клипове, заснети от субектите в тях. Екипът не е успял да влезе безопасно в Афганистан, нито Мани, която е работила в чужбина, когато талибаните превземат страната. 

"На режисьора бяха дадени кадри от жени, които използват мобилните си телефони, имаше един доверен оператор, който беше използван от време на време“, каза Лорънс. 

Джъстийн Чароки си спомня за големия стрес, който е изпитала заради осигуряването на защитата на Мани и субектите във филма. "Сахра беше извън Кабул от около месец, когато градът падна, тя беше във Франция. Страхотната новина е, че сега всички наши герои са на безопасно място извън Афганистан. Искаме да сме сигурни, че тези жени са в безопасност и че подхождаме с внимание към оформянето на филма. Това беше голяма отговорност за нас и съвсем ново изживяване", казва още Чароки. 

Двете дами разкриват, че финансирането на проекта е осигурявано паралелно със снимките, като до последно не е било ясно дали филмът ще достигне до големия екран. орънс каза, че да гледаш как децата, които тези жени отглеждат, биват удряни на улицата заради протести, е опустошително, особено когато си майка. "Ти просто искаш да направиш всичко възможно, за да го промениш“, казва тя. 

Дженифър Лорънс: Отказах да отслабвам за „Игрите на глада“

Дженифър Лорънс: Адел ме предупреди за „Пасажери“ и трябваше да я послушам

Дженифър Лорънс: След „Игрите на глада“ изгубих контрол

Лорънс и Чароки също така стават свидетели на обезпокоителния страничен ефект за жените, държани в изолация - психологически щети от ограниченията за напускане на къщата. Една от героините е била успешна зъболекарка преди властта на талибаните, но след това е принудена да се откаже от практиката си. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stijn Phlix (@stijnphlix)

В момента Bread and Roses се предлага за продажба, като Лорън и Чароки се надяват някоя компания да го вземе и да го разпространи по целия свят. По думите им, темите във филма са много важни не само за Близкият изток, но и за всички останали страни. 

За още новини от света на модата, звездите и киното последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари