Скарлет Йохансон има ново поприще. Холивудската звезда, подобно на много други свои колежки, стартира своя собствена марка, ориентирана в грижа за кожата. Това съобщи официално самата тя, давайки интервю за предаването „Добро утро, Америка“. Звездата от „Черната вдовица“ признава, че смята да се отклони от досегашната си работа на актриса и продуцент, за да развие новия си проект, по който работи от дълго време. И макар тази новина да зарадва най-върлите ѝ почитатели, в социалните мрежи се намериха критици и не се изказаха ласкаво за намеренията ѝ.
„Разработвах собствената ми линия за грижа за кожата през последните три години“, разкри Йохансон, която заради пандемията спряла снимки и успяла да създаде своите продукти. Те ще бъдат пуснати на пазара през януари 2022-а.
Скарлет, която сключи таен брак тази година, споделя още, че е изключително развълнувана. Но оценките на голяма част от хората в публичното пространство за бъдещата ѝ марка, са по-скоро отрицателни, отколкото положителни.
БГНЕС
„Всяка знаменитост се занимава с продукти за грижа за кожата и използва токсични съставки, които дори са забранени в други страни. Продават ги само заради разпознаваемите им имена“, „Как да приемем линията на сериозно, когато актрисата използва ботокс или филъри върху лицето си?“, пишат жени под публикация на Refinery29, свързана с новия бизнес на актрисата.
Много жени, които държат на естествената красота, се обявиха против това звезда от ранга на Йохансон, която неведнъж е коригирала лицето си, да предлага козметика. Други пък коментират, че тя е поредната известна личност, която иска да припечели от джоба им, предлагайки продукти със съмнително качество.
36-годишната Скарлет вече пробва първите кремове и лосиони от Тhe Najafi Companies, както смята да нарече линията си.
„Майка ми ме научи да подхождам отговорно към грижата за кожата в началото на тийнейджърския ми период. Преди няколко години се отдръпнах от козметичния бизнес, за да остана вярна на себе си. Сега се завръщам“, посочва още актрисата, която ще трябва да бъде доста убедителна, за да докаже, че козметиката ѝ има достойно място на пазара, наред с имена, познати на жените от години.
Коментари