IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Хейли Бийбър за естествената красота: Никога не съм се чувствала по-красива

25 юни 2022 16 30

Моделката най-накрая пусна своя козметика

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Хейли Болдуин Бийбър знае какво си мислите – знаменитост с линия за грижа за кожата не е нещо ново. Но 25-годишният супермодел, който плени младото поколение в TikTok със своя свеж тен и откровеност, се впусна в козметичния бизнес, въпреки рисковете от предубеденост у хората. Тя вярва, че в този свят има място за всеки, стига да имаш желание и идеи.

Пътят на Бийбър до Rhode – нейната дългоочаквана стъпка в грижата за кожата – е бил доста дълъг. Самата тя казва, че е вманиачена по красотата и винаги е мечтала да започне своя линия, но се е захванала сериозно с тази идея чак по време на пандемията. Тогава отделя време за среща с козметични химици и дерматолози, оценяване на формули и пробни тестове, в които включва семейството и приятелите си.

„Това, което отличава Rhode е, че пускаме много подбрана колекция от основни неща, като нашата философия е да правим всичко наистина добре“, казва Бийбър по време на интервю за списание People. Според нея, продуктите ѝ за грижа за кожата са като онази дреха в гардероба на всеки, която никога не изхвърляме и винаги можем да я съчетаем с нещо друго. Формулите ѝ, по думите на Бийбър, са специфични и карат хората да се връщат към тях отново и отново.

Дебютната колекция включва три продукта – пептидна течност за глазиран тен, крем за възстановяване на кожната бариера и пептидна терапия за устни. Всички те са под 30 долара.

„За мен беше много важно, когато отворя света на Rhode, всички да могат да влязат в него. Всеки да е включен. Исках да бъде достъпен и подходящ за всеки“, казва моделката относно козметиката си.

Относно влиянието си върху младото поколение, Хейли казва, че е поласкана от вниманието и милите коментари, които получава. Споделя, че много често я срещат по улиците и ѝ благодарят за модните вдъхновения и съвети, както и за козметичните рутини, които споделя в социалните мрежи. „Това е най-хубавата част от създаването на съдържание. Не мога да повярвам, че хората се вдъхновяват от това, което правя“, казва тя пред People.

Бийбър става изключително популярна в социалната мрежа TikTok благодарение на откровените си видеа, в които споделя как се приготвя за ежедневните си задачи. По този начин тя показва на младото поколение как да се грижи за кожата си, какъв грим да използва и защо е нужно да отделяме внимание на козметичните продукти и техните съставки.

Макар през по-голямата част от времето да изглежда като изписано яйце, Хейли признава, че също има проблеми с кожата. „Особено когато включвам в рутината си ретинол – тогава челото ми винаги реагира“, казва тя. Допълва, че няма да се откаже от съставката, а просто ще изчака известно време, за да може кожата ѝ да свикне с нея.

Това, което е голямата разлика при Бийбър, е постоянството относно хидратацията и поддържането на здрава и защитена кожна бариера. Използва продукти, които съдържат хиалуронова киселина, за да може да достави допълнителна влага на лицето си.

Любовта ѝ към хидратацията идва от майка ѝ. „Тя винаги е била голям фен на овлажнителите и слънцезащитните кремове. Така защитава кожата си през последните 20 години. Видях нейната отдаденост и как изглежда в момента, казвайки си че и аз искам да изглеждам по същия начин“, допълва Бийбър.

Моделката признава, че философията ѝ за красота напълно се е променила през годините. В момента се фокусира повече върху здравето на кожата, отколкото върху грима. „Сега достигнах до една точка, където се чувствам по-красива и по-секси, приемайки естествената си красота“, казва тя. Допълва, че се харесва на снимки, където носи по-малко грим и е оставила кожата си да диша и да покаже истинската си същност.

Относно еволюцията на Rhode в потенциално създаване на гримове, Хейли споделя, че засега се е фокусирала изцяло върху грижата за кожата. Все пак не изключва възможността да прави и козметика за разкрасяване, като обещава еволюция в следващите години.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари