IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Ема Уотсън за Prada – с нов аромат и нова прическа

22 август 2022 10 40

Актрисата е лице на нов парфюм

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Италианската модна къща Prada добавя към своя списък с посланици още едно известно име.

След като Джейк Джиленхол се присъедини към марката за аромата ѝ Luna Rossa, наскоро беше обявено, че Ема Уотсън ще представя нов женски парфюм, който ще бъде пуснат на пазара по-късно този месец. И макар тази новина да е достатъчна, за да развълнува света на модата, рекламните снимки на Уотсън включват различен вид шум – тя показа нова къса пикси прическа.

В съчетание с графична очна линия и характерна обеца с триъгълно лого на Prada, новата визия на Уотсън се отличава с бебешки бретон, допълващ плътните ѝ вежди и изчистения грим. Актрисата възхвали женствеността на марката и усилията ѝ да разруши традиционните възгледи за жената, като казва, че е развълнувана да си партнира с Prada и нейните инициативи за устойчивост.

„Prada винаги е излизала отвъд традиционните модели и архетипи на измислената красота и е известна с женствеността, която се противопоставя на стереотипите“, казва Уотсън в прессъобщение на марката. Допълва, че за нея е удоволствие да създаде кампания и да представя аромат с дълбока философска концепция и инициатива за устойчивост по начин, който чувства истински и уместен.

От Prada също не скриха очарованието си от Ема, казвайки че тя притежава елегантност и внимателен, ангажиран дух, като в същото време е решена за създаването на положителна еволюция. Според тях, това е перфектното описание на новия им женствен аромат.

„Нейното обширно творчество – от актьорско майсторство до активизъм, е повече от вдъхновяващо и показва нейната автентичност и способност да влияе на младото поколение“, допълва творческият директор на марката.

Въпреки че подробностите около новия аромат все още се пазят в тайна, от Prada споделиха, че той ще бъде наличен от 22 август. За да сподели информация какво точно могат да очакват феновете, марката стартира свой собствен профил в Instagram, добавяйки няколко изкусни снимки на цитрусови плодове, розова течност и ванилови зърна.

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари