IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Фитнес съвети за мързеливци

8 октомври 2019 09 00

Спрете с извиненията, те няма да ви докарат желаното тяло

Снимка: Istock

Сутрините са за спане, вечерите за релакс, нали? Да, ама не. С този режим няма да вкарате тялото си във форма. Време е да се сприятелите с фитнеса. Дори да не сте спортни натури, има начин да приучите ума и тялото си да харесват залата.

Лягайте навреме

Една от топпричините хората да пропускат фитнес тренировката е, че предпочитат да „откраднат“ още няколко часа за сън, вместо да се потят сутрин. Ако си лягате навреме и си доставите необходимите 8 часа сън, няма да имате този проблем. Ще се събуждате пълни с енергия и желание да се движите.

Пригответе си музикален сет

Музиката има свойството да ни накара да се движим (да си тактуваме), дори когато тялото и душата ни спят. Изберете си нещо ритмично, живо, което да ви накара да мърдате.

Намерете си компания

Не за приказки, а мотивиран партньор, който да ви помага да не се откажете, дори когато много ви мързи. В компания се създава лека конкуренция, която е доста градивна за ваене на форми.

Поставете си цел

Да влезете в дънките от преди 3 години, да докарате формите на Джей Ло, да си купите онази тясна рокля, на която сте хвърлили око от миналия месец или да блеснете като холивудска дива на партито за рождения ден на най-добрата си приятелка. Целта може да победи мързела.

Изберете близък фитнес

Улеснете си максимално живота, за да не си търсите постоянно извинения. Най-добрият вариант е да намерите близък фитнес в квартала на не повече от 10 мин разстояние. Така ще имате по-малко време и причини да се разколебаете от мързел, след като вече сте се запътили нататък. А и нито метеорологичните условия, нито задръстванията ще са добра причина да пропуснете тренировка.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари