IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-добрите упражнения за стягане на корема

27 August 2019 15:15

Трябва да се отдадете на фитнеса за най-малко 3 месеца

Снимка: iStock

Стегнатият корем е блян за повечето хора. Той обаче се получава след дълги месеци, прекарани във фитнеса и много изморителни упражнения. За да постигнете оптимални резултати, трябва да знаете какво точно да правите в залата и кои тренировки са необходими за получаването на перфектната форма. 

Неизменна част от процеса за стегнат корем е и правилната диета. Трябва да намалите приема на калории, както и да се насочите към някои по-здравословни неща. Има различни режими на хранене, препоръчвани от различни диетолози и фитнес треньори. Все пак всички те успяват да постигнат съгласие по един въпрос - най-добрите упражнения за стегнат корем.

фитнес

Според американско проучване, има три тренировки, които са най-ефикасни. С тяхна помощ ще успеете да се сдобиете с желаните плочки на корема и да направите перфектно тяло за следващото море. Разбира се, с физическата активност идват и други плюсове - повече енергия, по-добър тонус и добро настроение. 

Ето трите най-добри упражнения за стегнат корем и правилното им изпълнение.

"Каране на колело"

Според проучването, това е най-ефикасната тренировка за постигане на стегнат корем. Т.нар. bicycle crunches се основават на опита да докоснете лакътя си до срещуположното си коляно. Легнете на постелка на земята и се опитайте краката ви да не докосват пода. Сложете пръстите на ръцете си на главата зад ушите. 

фитнес

За да стегнете корема си, започнете да свивате коляното си към гърдите и към него да доближавате срещуположния лакът. Трябва да завъртите тялото си, което още повече добавя към трудността и ефикасността на тренировката. Това упражнение натоварва всичките ви мускули, включително и тези, които отговарят за оформянето на плочки.

Captain's chair

За тази тренировка ще трябва да посетите залата. Трябва да намерите т.нар. captain's chair или стол без седалка. Самият уред представлява облегалка, която от двете страни има място за ръцете и стойки, за които да се хванете и крката ви висят надолу.

фитнес

Целта на упражнението е да повдигате краката си бавно като използвате само мускилите на корема. Опитайте се да стигнете до прав ъгъл и след това леко да сваляте краката си надолу. След това повтаряте упражнението. 

Коремни преси върху топка

Последното, но не по ефикасност, са коремните преси върху фитнес топка. Щом се заговори за стегнат корем, повечето хора разчитат само на коремните преси и това е първото, за което се сещат. Но правенето на този вид упражнения върху фитнес топка са много по-ефикасни от обикновените.

фитнес

За да направите това упражнение, трябва да намерите фитнес топка, върху която да легнете. Сложете ръцете на главата си и започнете да правите коремни преси. Опитайте се да не се избутвате нагоре с ръцете, а единствено да разчитате на коремните си мускули. Тази тренировка е особено ефикасна, защото изисква и запазването на баланс, което още повече стяга тялото. 

фитнес

Според експертите, направили проучването, за да постигнете мечтаната стегната форма, трябва да се отдадете на фитнеса за период от 3 до 20 месеца. Разбира се, не трябва да забравяте и за диетата през това време, защото, ако не се храните правилно, часовете ви във фитнеса ще са безсмислени. 

 

Снимки: iStock

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари