IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

6 ситуации, в които трябва да пиете вода

22 октомври 2019 09 00

Тя ще облекчи положението веднага

Снимка: Istock

Водата е необходимост, както дишането. Различни здравни експерти поставят стандарти колко вода трябва да пие човек, но истината е, че няма универсална формула. И все пак не трябва да забравяте да се хидратирате. Дори да не сте от хората, които поемат литри вода на ден, превърнете в свой навик пиенето на голяма чаша в следните случаи:

След събуждане

Започнете деня си с чаша вода. Това ще ви помогне да изкарате токсините от тялото по-бързо и ще енергизира тялото ви. Пийте обикновена вода на стайна температура.

Преди ядене

Пийването на вода преди хапване ви помага да не преядете. Течността създава усещане за ситост.


Поемайте течността 20-30 минути преди ядене, а не непосредствено преди него, тъй като така разреждате стомашните сокове и затруднявате храносмилането.

Когато изпитвате „съмнителен“ глад

Понякога тялото бърка жаждата с глад. За да се уверите, че наистина сте гладни, тествайте организма си с чаша вода.

Преди и след тренировка

За да се предпазите от дехидратация, трябва да пиете 1-2 чаши вода преди и след тренировка. Това ще ви помогне да запазите баланса на течности в тялото.


Внимание! Не пийте голямо количество вода в кратък период, за да не си докарате стомашни крампи.

Когато сте болни

Повишете приема на вода, когато сте болни. Тялото се нуждае от стимулация да изхвърли вредните вещества (някои от лекарствата, които приемате също съдържат такива и трябва да бъдат прокарани през тялото и навън) под формата на потене и уриниране.

Когато сте уморени

Ако усещате силна умора, а нямате възможност да си вземете почивка, пийте чаша вода. Може и да не сте наясно с това, но умората може да е в резултат от дехидратация. Пиенето на вода ще даде малък енергиен тласък на мозъка.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари