Кендъл Дженър официално може да каже, че 2021 година е нейната година.
Супермоделът приключи със снимките на предаването Keeping up with the Kardashians, пусна на пазара своя марка текила, отпразнува годишнина с приятеля си Девин Букър и се завърна по невероятен начин към модата. Сега Кендъл има още нещо, с което може да се похвали - тя официално стана креативен директор на сайта FWRD.
"Израснах с любов към модата и имах късмета да работя с някои от най-добрите дизайнери в бизнеса. Като креативен директор на FWRD, съм развълнувана да помогна за развитието на сайта и неговите партньорства с нови дизайнери и марки", казва Кендъл в официално съобщение. Тя ще отговаря за визията на сайта и също така ще има своя собствена секция, в която ще включва любими дизайнери и марки. Моделката ще ръководи и дейностите около Седмицата на модата в Ню Йорк.
Пред списание Vogue Дженър споделя, че тази позиция означава още една стъпка нагоре в модното й приключение, където ще може да работи с марки и креативни екипи, на които се възхищава. "Виждам това като чудесна възможност да приложа на практика това, което съм научила досега. Най-вероятно ще се уча още на много нови неща", допълва тя.
Райса Герона, която е главен търговски директор на Revolve Group, под чиято шапка е и FWRD, казва, че "Кендъл е въплъщение на луска и няма по-подходящ човек за позицията". Съоснователят на Revolve Group Майкъл Менте добавя, че многостранният опит на Дженър в модната индустрия и визията, която тя очертава за бизнеса с FWRD, има потенциала да трансформира сайта и луксозната мода като цяло.
През годините Кендъл се е доказала като модна икона, впечалявайки както с ежедневения, така и с официалния си стил. Скорошната й ваканция в Италия, допълнена от мини фотосесия със зелената й рокля, ни напомни колко всъщност Дженър разбира от дрехи. Сега тя ще има възможността да помогне на млади дизайнери, осигурявайки им своя опит и око за стил.
Коментари