Меган Маркъл е запазила марката „The Tig“ – името на нейния блог, който тя поддържаше преди да стане част от британското кралско семейство. Преди дни мениджърът ѝ Андрю Майер е подал документи в САЩ, с което предизвика спекулации в общественото пространство, че херцогинята на Съсекс иска да поднови сайта.
Според говорителя на Бъкингамския дворец, съпругата на принц Хари е направила тази стъпка, за да предотврати измамите, които хората правят представяйки се за нея.
„Запазването на търговската марка е за да се предотврати фалшифицирането и използването ѝ за користни цели“, обясни представителят на кралския двор.
Стилът й преди да стане известна и да се запознае с Хари/Getty Images
Бившата звезда от сериала „Костюмари“ стартира „The Tig“ през 2014 г. Тогава тя започна да споделя за храната, която консумира и пътуванията ѝ из различни интересни кътчета по света. Името на блога ѝ е вдъхновено от любимото ѝ италианско вино „Tignanello“.
През 2017 г. Меган обяви, че спира сайта, а причината бе връзката ѝ с принц Хари. Тя прекрати качването на нови статии за живота си 7 месеца преди годежа ѝ с внука на Елизабет Втора.
Пуснаха в продажба колекцията на Меган Маркъл
Говорителят уточни, че младата майка няма абсолютно никакви планове да рестартира проекта си.
Reuters
Преди броени дни Меган Маркъл сложи край на своя отпуск по майчинство и се завърна пред обективите. Първата ѝ медийна изява не бе случайна. На 12 септември тя представи своята първа колекция от дрехи и аксесоари, продажбите от които ще подпомогнат организацията „Smart Works“.
Бяла риза, черен елегантен панталон, кафяви обувки с тънък ток и коланче в същия цвят, бе изборът ѝ за събитието. Дрехите са от нейната колекция, а част от бижутата ѝ бяха на покойната принцеса Даяна – златни обеци и гривни.