С наближаването на топлите месеци всички се сещаме, че е дошло време да влезем в добра физическа форма. За някои е особено важно да се поизпотят в спортната зала, а други се насочват към промяна в хранителния режим. Ето и някои продукти, които може да консумирате спокойно, според британската диетоложка Тери Ан Нънс, пише "Daily Star".

Специалистката вярва, те помагат за намаляване на мазнините в коремната област, както и действат срещу неприятното подуване на стомаха.

По думите й, има 7 хранителни продукта, които се преборват с т.нар. централно затлъстяване.

1. Пълнозърнести храни

Фибрите играят важна роля за правилното функциониране на храносмилателната система.Най-лесната промяна, която могат да направят хората, желаещи да отслабнат, е да включват повече фибри в менюто си. За целта Тери-Ан Нънс препоръчва рафинираните храни като бял хляб и паста да се заменят с пълнозърнести - кафяв хляб, кафява паста, кафяв ориз. В храненето трябва да присъстват и повече овесени ядки, ечемик, ръж.

2. Авокадо

Освен че е вкусно, авокадото е богато на мононенаситена мазнина, която помага за контролиране на кръвната захар и за намаляване на висцералната мазнина, свързвана с повишен риск от диабет.

Снимка: Pexels

3. Ядки

Хората, залъгващи глада си с ядки, имат по-малко мазнини в коремната област от тези, които залагат на обичайните въглехидратни изкушения.

Снимка: Pexels

4. Яйца

Заменете изобилстващите на въглехидрати закуски с протеинови. Яйцата са отлична закуска, богата на протеини, която помага за отслабване и за намаляване на мазнините в коремната област.

Снимка: Pexels

5. Банани

Бананите съдържат магнезий и калий, които противодействат на ефектите от солените преработени храни, които могат да причинят подуване на стомаха.

Снимка: Pexels

6. Йогурт

Йогуртът стимулира полезните бактерии в червата и противодейства на "лошите", като по този начин помага да се предотврати подуването на стомаха.

Снимка: Pexels

7. Зелен чай

Ако искате да се сдобиете с плосък корем, опитайте се да замените традиционния чай със зелен.Само една чаша зелен чай е достатъчна, за да се увеличат антиоксидантите в кръвта, известни като катехини. Най-важният сред тях е епигалокатехин галат, който подобрява метаболизма. 

Снимка: Pexels