IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Йога на плажа – защо не?!

22 June 2019 09:30

Пробвайте някои техники за начинаещи

IStockphoto

IStockphoto

Лятото е любим сезон на мнозина от нас. Тогава оставяме работата, стреса и проблемите поне за малко, за да получим дозата слънце и добро настроение, от което се нуждаем. Стига да имаме възможност за оползотворяване на почивката, ние може да узнаем истинското значение на думите „пълен релакс“.

Морето е онова място, където наистина си отпочиваме и се отпускаме. Топлината на пясъка, бризът, мирисът на морето и някое приятно коктейлче в ръка могат да ни доставят истинско блаженство.
За да постигнем баланс между духа и тялото и да изхвърлим натрупаното напрежение, може да използваме някои йога техники. По изгрев или залез, те ще ни донесат спокойствието, което търсим.

Практикуването на йога на плажа помага на тялото да се раздвижи. Дишането се успокоява, а умът се „изчиства“ от негативната енергия.

Ако до момента не сте правили йога, може да пробвате някои пози за начинаещи на пясъка. Важното е да сте с удобни дрехи, да не се притеснявате от околните и да имате желание да се отпуснете.

Ако се научите да изпълнявате правилно пранаяма (или дишане), вие ще постигнете по-лесно хармонията между духа и тялото. Ако имате повече свободно време и желание, може и да медитирате.

Ето няколко основни пози, които може да пробвате на плажа:

Поза „Воин“


Спомага за по-добрия тонус на организма. Благодарение на нея укрепват седалището, вътрешната част на бедрата, ръцете. Подобрява се храносмилането.

Поза „Танцьор“


Подходяща за укрепване на краката и подобряване баланса на тялото. При нея се правят леки вдишвания и издишвания.

Поза „Полумост“


Подобрява гъвкавостта на гръбнака, укрепва седалището и горната част на бедрата. При нея се изпълняват няколко дихателни цикъла.

Поза „Лотос“


Позиция с кръстосване на краката или основна за медитиране. Застанете в нея и „изчистете“ съзнанието си на плажа. Тя подобрява метаболизма, намалява болката в тялото и подобрява кръвообращението.

Снимки: IStockphotos

Автор - снимка
Автор на статията:
Ваня Гъркова

Коментари